موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
5386
۲۴ شهریور ۱۳۹۵

حمایت زوج جوان دوچرخه سوار سنندجی از کودکان کار

زوج جوان دوچرخه سوار سنندجی در حرکتی ورزشی، اجتماعی از توانمندسازی کودکان کار حمایت کرده و.گفتند: هدف ما از این کارتلنگری به جامعه در راستای آگاه شدن از کار کودکان و خطراتی است که آنها را تهدید می کند.  

به گزارش کودک پرس  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی کردستان، دنیا و آروین کریمی زوج جوان دوچرخه سوار سنندجی در میان بدرقه تنی چند از مسئولین بهزیستی، ngo های فعال و مردم، حرکت خود را راس ساعت هشت صبح امروز (۲۴ شهریور) از مقابل مرکز آموزشی، حمایتی کودک و خانواده آسوی زانیاران واقع در خیابان سلیمان خاطر سنندج به طرف شهر کرمانشاه آغاز کردند.

شجاعی، معاون امور اجتماعی کردستان با تقدیر از این حرکت زیبا و خداپسندانه اظهار داشت: این حرکت با همکاری بهزیستی و مرکز آسوی زانیاران سنندج انجام می گیرد و هدف ما ارتقاء سطح کیفی زندگی کودکان کار و سلامت اجتماعی و همچنین کاهش مخاطرات تهدید کننده این کودکان و در نهایت پیشگیری از حضور آنان در خیابان است.

وی افزود: مرکز آموزشی، حمایتی کودک و خانواده آسوی زانیاران سنندج با هدف حمایت از توانمندسازی کودکان کار تاسیس شده و در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به 30 کودک کار است.

وی ادامه داد: این خدمات، خدمات آموزشی، روانشناختی، بهداشتی و اجتماعی و گاهی مالی را در بر می گیرد که به کودکان و خانواده های آنان ارائه می شود و البته مهم ترین هدف این نهاد خیریه کمک به پیشرفت تحصیلی این کودکان و نیز ادامه تحصیل کودکان کار بازمانده از تحصیل است.

 شجاعی همچنین اعلام کرد در آینده نزدیک تعداد افراد تحت پوشش این مرکز دو برابر می شود.

عزیزی مسئول روابط عمومی بهزیستی استان اعلام کرد این زوج در شهرهای کامیاران و کرمانشاه نیز مورد استقبال قرار می گیرند.

منبع:    شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار