5334
۲۴ شهریور ۱۳۹۵

وجود330 هزار دانش آموز نیازمند در کشور

محسن ولیئی : 330 هزار دانش آموز نیازمند در کشور شناسایی شده اند کهبرای ادامه تحصیل نیازمند کمک های مردمی و همکاری سازمان ها هستند.
به گزارش کودک پرس  محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال جشن عاطفه ها در دو مرحله اجرا می شود. مرحله اول 25 شهریور که در سطح شهر اماکن و میادین خواهد بود و مرحله دوم 10 مهر در مدارس خواهد بود که با همکاری وزارت آموزش و پرورش ، کمیته امداد و صدا و سیما برگزار می شود.
وی گفت: در مدارس دانش آموزان بی نیاز می توانند کمک های خود را به مدرسه بیاورند و مدیران مدارس برای توزیع اقلام و لوازم مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت اقدام کنند در صورتی که دانش آموز نیازمندی در مدرسه وجود نداشته باشد باید اقلام و لوازم جمع آوری شده تحویل کمیته امداد شود تا به مناطق نیازمند ارسال شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه سال گذشته سازمان فرهنگی هنری به تنهایی این پروژه را انجام داده و امسال مشارکت کمیته امداد اضافه شده است، افزود: 15000 دانش آموز و 3700 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد تهران هستند و امیدواریم امسال با طرح “جعبه کفش” که همزمان با جشن عاطفه ها برگزار می شود نسبت به سال های گذشته کمک های بیشتری جمع کنیم.
ولیئی کمک های مردمی سال گذشته را یک میلیارد و 950 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: امسال در طرح جشن عاطفه ها شماره حساب 7355 بانک ملت و سامانه تلفنی 7355 آماده دریافت کمک های مردمی برای جشن عاطفه هاست.
وی از همکاری شهرداری تهران برای اجرای این طرح تشکر کرد و در پایان اظهار امیدواری کرد که با این کمک ها هیچ کودک و نوجوانی در سطح کشور ترک تحصیل نکند.
ولیئی گفت این کمک ها دیر به دست دانش آموزان می رسد و باید این اقدام در اوایل شهریور صورت بگیرد، گفت: این سوال شما درست است و در جلسه ستاد جشن عاطفه ها همین موضوع مطرح و قرار شد در سال آینده جشن را زودتر برگزار کنیم.
منبع:
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار