5311
۲۴ شهریور ۱۳۹۵

کودکان شادگان در آرزوی شهربازی

زمان زیادی از تعطیلی پارک شهربازی شادگان به دلیل غیر استاندارد بودن وسایل بازی آن میگذرد و لزوم تلاش و اقدام جدی مسؤولان برای رفع آن شدیدا احساس می‌شود.

به گزارش کودک پرس   سید فارس موسوی‌نیا در این رابطه گفت: وسایل کنونی شهر بازی که شامل سرسره، چرخ فلک، اژدها و تاب زنجیری کودکان سال 86 نصب شده‌اند فرسوده و از رده خارج هستند و تعمیر جزیی برای آنها جواب‌گو نیست.

وی افزود: حتی در صورتی‌که تعمیر شوند هم دیگر برای شهروندان جذابیتی ندارند و وسایل جدید، مدرن و همراه با نوآوری که در دیگر شهرها نصب شده‌اند لازم است.

پیمانکار وسایل شهربازی شهرداری شادگان ادامه داد: سالی 5 الی 6 میلیون تومان خرج این وسایل می‌کنیم، چندین‌بار تعمیرشان کرده‌ایم ولی با توجه به اینکه تنها فروردین ماه و اعیاد مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند لذا مخارج صرف شده تامین نمی‌شود و عملا تبدیل به یک پارک زیان‌ده شده است.

وی خاطرنشان کرد: چرخ و فلک پارک کلا باید تعویض شود، سرسره آن خراب است و سال‌هاست که واکس محافظت از خورشید به خود ندیده، تاب زنجیری کودکان با وجود صرف هزینه‌های فراوان حالت نرمالی ندارد و اژدها از همان اول هم تاب داشت ولی شهردار وقت اصرار بر امضاء قرارداد و استارت کار داشت و استانداردهای لازم را ملاک نمی‌دانست.

موسوی‌نیا ادامه داد: نوع برخورد اداره استاندارد فرق کرده است، در سابق تعمیر با ما بود و کارشناسی با آنها، ولی اینک می‌گویند شما مبلغ را واریز کنید و ما بعدا برآورد هزینه می‌کنیم!

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که هزینه‌ها برگشت نمی‌خورد و تعمیر جزیی جواب‌گو نیست، لذا تعویض کلی وسایل الزامی است چرا که این وسایل عمر مفید خود را کرده‌اند اظهار کرد: اتحاد نماینده، شهردار و شورا را می‌طلبد تا وسایل جدید خریداری شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع:      فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار