5234
۲۳ شهریور ۱۳۹۵

جشنواره استانی قصه گویی در مازندران برگزار می شود .

قاسم عزیز زاده گرجی ، مدير كل كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان مازندران گفت : در راستای برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی، امسال جشنواره استانی قصه گویی 18 و19 مهر در مرکز فرهنگی و هنری شهرستان نکا و چالوس برگزار خواهد شد.

 به گزارش کودک پرس  قاسم عزیز زاده گرجی ، مدير كل كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان مازندران گفت: در فراخوان این رویداد فرهنگی و بین‌المللی ، بخش قصه‌گویی و داستان‌نویسی رضوی جشنواره امام رضا(ع) ادغام شده است.

مدير كل كانون پرورش فكری كودكان ونوجوانان مازندران با بیان اینکه در 18 دوره جشنواره قصه‌گویی، کودکان و نوجوانان مخاطب و شنونده قصه‌گویی مربیان حرفه‌ای بودند افزود: کودکان و نوجوانان اکنون می‌توانند توانایی‌های خود را در این عرصه و بر روی صحنه سالن محل برگزاری جشنواره محک بزنند.

قاسم عزیز زاده گرجی گفت: جشنواره قصه‌گویی با سه موضوع آزاد، سبک زندگی ایرانی اسلامی و رضوی برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره در 6 بخش مربیان فرهنگی، هنری، ادبی، فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آزاد شامل معلمان، دانشجویان، مربیان کودک، اولیای تربیتی و پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، نوجوانان 14 تا 17 ساله، قصه‌گویان بین‌المللی و مقاله‌نویسی با موضوع قصه‌گویی برگزار می شود .

وی گفت: علاقه‌مندان با فیلم‌برداری 20 دقیقه‌ای از قصه‌ خود با نمای بسته و در حضور 2 مخاطب کودک و نوجوان لوح فشرده این قصه‌گویی را تا 10مهر امسال به دبیرخانه استانی جشنواره در اداره کل کانون استان مازندران ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و فرم‌های مشخصات جشنواره به پایگاه اینترتی کانون به نشانیwww.kanoonnews.ir مراجعه کنند.

منبع:    باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار