5210
۲۳ شهریور ۱۳۹۵

نخستین بازارچه خیریه اینترنتی راه اندازی شد

در راستای کمک به کودکان بیمار و نیازمند خیریه «کودکان فرشته اند» با راه اندازی یک بازارچه خیریه اینترنتی از علاقمندان خواست تا از این طریق کودکان نیازمند و بیمار را شاد کنند.

به گزارش کودک پرس  گروه خیریه «کودکان فرشته اند» از زمان آغاز خود در سال ۱۳۸۸ تمام تلاش و سعی خود را برای شادی کودکان و خانواده بچه‌های مبتلا به سرطان و بیماری‌های صعب العلاج کرده است. این فعالیت‌ها شامل برگزاری جشن، در مناسبت‌های مختلف و برگزاری تولد برای کودکان در بیمارستان، فراهم کردن شرایط تحصیل برای کودکان بیمار، تهیه دارو و فراهم کردن مایحتاج خانواده کودکان، بازسازی و تغییر دکور بیمارستان‌های کودکان، تهیه مسکن برای خانواده بیماران نیازمند و تجهیز بخش‌های بیمارستان‌ها است.

گروه خیریه کودکان فرشته اند این بار در راستای اهداف خود تصمیم دارد مانند دیگر گروه‌ها بازارچه خیریه‌ای راه اندازی کند که سود حاصل از فروش اجناس به صندوق خیریه و برای کودکان بیمار صرف شود. اما این بازارچه‌ای اینترنتی که دیگر نیازی به حضور فیزیکی و اجاره غرفه نداشته باشد و علاقه مندان در هرکجای کشور بتوانند از آن به راحتی خرید کنند. طلیعه جعفری مسئول خیریه اینترنتی کودکان فرشته اند در این باره می گوید: « اغلب خیریه‌ها بازارچه حضوری برگزار می‌کنند به این صورت که در غرفه های مختلف سالن فروش، که توسط خیریه ها اجاره شده است به عرضه محصولات خود می‌پردازند و این امر نیازمند پرداخت هزینه، جهت اجاره مکان، برای ارائه محصولات مورد نظر خیریه ها است.هزینه پرداختی برای اجاره غرفه هم معمولا توسط غرفه‌داران پرداخت می شود و یا درصدی از این هزینه ها به نفع خیریه های مورد نظر منظور می‌شود.اما این طرح برای اولین بار در ایران اتفاق می افتد و دلیل اجرای این بازارچه‌های خیریه، هزینه های بالا و وقت گیری بازارچه هایی است که در فضای حقیقی برگزار می‌شوند.وی تصریح کرد: اساس شکل گیری بازارچه خیریه اینترنتی این است، خیریه ها هزینه هایی را برای اجاره سالن متحمل نشوند و علاوه بر تهرانی‌ها همه استان‌ها به آن دسترسی داشته باشند. محصولات نیز از طریق پست در تهران حداکثردر۲۴ ساعت و در شهرستان‌ها حداکثر در ۷۲ ساعت به دست خریداران می رسد. »

اگر شماهم دوست دارید با یک خرید اینترنتی خودتان را در بالابردن و بهبود وضعیت کودکان بیمار سهیم کنید به آدرس اینترنتی bdok.ir/start/koodakan مراجعه کنید و لوازم موردنیاز خود را بین کالاهای پیشنهادی پیدا کنید.

 

 

 

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار