5166
۲۳ شهریور ۱۳۹۵

انتقال آموزه‌های اخلاقی به کودکان در قالب همایش موسیقی

محمد امیدی‌پوررئیس حوزه هنری لرستان از برگزاری همایش موسیقی «کودک و خانواده» در استان خبر داد و گفت: در این همایش ترانه‌ها و سرودهایی با موضوعات عبادت و نماز، آداب رفتار، نظافت و محیط زیست توسط گروه‌های کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس  محمد امیدی‌پور،رئیس حوزه هنری لرستان امروز، 23 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش موسیقی «کودک و خانواده» در استان خبر داد و گفت: موسیقی به‌عنوان هنری اثرگذار و تعالی‌بخش می‌تواند نقش مهمی در انتقال آموزه‌های اخلاقی به کودکان داشته باشد.
وی افزود: در طول تاریخ  کشورمان موسیقی توانسته است به‌خوبی این رسالت را در قالب ترانه‌های مادری برای سال‌ها ایفا کند لذا باید تلاش کنیم از این پتانسیل در راستای تربیت اخلاقی کودکان خود در نسل‌های آینده به‌خوبی بهره بگیریم.
رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به این‌که در اولین همایش موسیقی «کودک و خانواده»، آموزه‌های اخلاقی و فرهنگی در قالب قطعات موسیقی و سرود به مخاطبان عرضه می‌شود، عنوان کرد: در این همایش خانواده‌ها در کنار کودکان خود حضور دارند و شاهد اجرای ترانه‌ها و سرودهایی با موضوعات آداب رفتار، عبادت و نماز، نظافت و محیط زیست توسط گروه‌های کودک و نوجوان خواهند بود.
امیدی‌پور گفت: همایش موسیقی کودک و خانواده ۲۳ شهریورماه امسال در خرم آباد برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: آثار تنظیم شده برای اجرا در این همایش قرار است پس از ضبط در قالب آلبوم موسیقی کودکان به علاقمندان عرضه شود.

 

 

منبع:   خبرگزاری قرآن

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار