5141
۲۳ شهریور ۱۳۹۵

شناسايي 2 شبکه تکدي‌گري کودکان درپایتخت

فرماندارتهران با اشاره به شناسايي شبکه‌هاي تکدي‌گري در شهر تهران خاطرنشان کرد: با کمک نيروي انتظامي، سازمان بهزيستي و شهرداري تهران 12 شبکه بزرگسال تکدي‌گري و 2 شبکه تکدي‌گري زير 15 سال شناسايي شده و نسبت به دستگيري سرشبکه‌هاي آنها اقدام شده است.

به گزارش کودک پرس   به گزارش روابط عمومي‌فرمانداري تهران, عيسي فرهادي در رابطه با طرح جمع‌آوري متکديان در شهر تهران در گفت‌وگويي تلويزيوني گفت: در شهر تهران حدود 2 هزار و 500 تا 3 هزار متکدي مشغول به فعاليت هستند.

وي افزود: متکديان به دو گروه زير 15 سال و بالاي 15 سال تقسيم مي‌شوند و افراد زير 15 سال توسط بهزيستي و افراد بالاي 15 سال توسط شهرداري ساماندهي مي‌شوند.

فرماندار تهران با ارائه آماري از تعداد معتادان متجاهر جمع‌آوري شده در شهر تهران خاطرنشان کرد: طي 10 ماهه گذشته 6 هزار معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع‌آوري شده و اين افراد به کمپ‌ها منتقل شده اند.

فرهادي ادامه داد: طي 2 هفته اخير نيز موفق به جمع‌آوري 2 هزار معتاد خياباني از سطح شهر تهران شده‌ايم.

وي در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور جمع‌آوري متکديان از سطح شهر تهران اظهارکرد: طي روزهاي اخير 1800 متکدي از سطح شهر تهران جمع‌آوري شدند که 350 نفر از آنها کودکان زير 15 سال بودند.

فرماندار تهران افزود: متکديان اگر بزرگسال و شهرستاني باشند به شهرهاي خود ارجاع داده شده و اگر کودک بي سرپرست باشند به سازمان بهزيستي تحويل داده مي‌شوند.

منبع:    مردم سالاری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار