4942
۲۱ شهریور ۱۳۹۵

اجرای طرح(نقاشی من، عروسک من)

محسن برجی مدیر اجتماعی شهرداری کرج از اجرای طرح «نقاشی من، عروسک من» برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس   محسن برجی گفت : همزمان با برپایی پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج و با طرح و ایده مربیان عروسک سازی کانون رشد خلاق غرفه «نقاشی من عروسک من» راه اندازی شده و کودکان کرجی می توانند به همراه خانواده های خود ضمن بازدید از نمایشگاه به این غرفه مراجعه کنند و در ابتدا نقاشی از عروسک خیالی خود کشیده و سپس به همراه مربیان حاضر در مدت ٣٠ دقیقه عروسک آن را بسازند.

برجی افزود: مبتکر این طرح «صفورا ستاری» از مدرسان دانشگاه فنی و حرفه ای هفدهم شهریور است که با حمایت بخش خصوصی این طرح را به اجرا رسانده است.

وی ارتباط با محیط و تعامل آسان‌تر با اطرافیان، افزایش اعتماد به نفس کودکان، کاهش خجالت، پرورش قدرت تصور، کمک به نهادینه کردن فرهنگ گفتگو در بین کودکان را از جمله مزایای اجرای این طرح دانست و افزود: همچنین والدین از طریق عروسـک گردانی می توانند آموزش غیرمستقیـم مفـاهیم و مهارت های زندگی و آداب و رسوم و قوانین اجتماعی را انجام دهند.

برجی تاکید کرد: با راه اندازی چنین غرفه های خلاقانه ای در نمایشگاه هایی که بازدیدکنندگان زیادی دارند ضمن  توجه هرچه بیشتر به مسئولیت های اجتماعی، باعث ایجاد  تمایز برای نمایشگاه به دلیل ارائه خدمتی نوین و  ایجاد فرصتی برای ترویج و بیان داستانی جدید از نمایشگاه توسط بازدیدکنندگان می شود.

 

 

منبع:     مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار