4925
۲۱ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری همایش ادبی(دو پنجره)در چهارمحال و بختیاری

فرزادزحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: همایش ادبی دو پنجره با حضور نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن برگزار می‌شود.

فرزاد زحیمی گفت: همایش ادبی دو پنجره سه‌شنبه 23 شهریورماه با حضور فرهاد حسن‌زاده شاعر و نویسنده، نامزد جایزه نوبل کوچک جهان هانس کریستین اندرسن 2018 در اداره کل کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش ادبی دو پنجره از مجموعه برنامه‌های مدیریت آفرینش‌های ادبی است که هر سال زمینه دیدار نویسندگان آثار ادبی و کودک و نوجوانان را فراهم می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف برگزاری این همایش بیان کرد: ارتقاء سطح ادبی، توسعه فرهنگ مطالعه در بین اعضا و آشنایی کودکان و نوجوانان با نویسندگان بزرگ کشور از اهداف برگزاری این همایش است.

رحیمی با اشاره به حضور 200 عضو کودک و نوجوان در این همایش خاطرنشان کرد: در این همایش کتاب «زیبا صدایم کن» اثر فرهاد حسن‌زاده از دیدگاه زیبایی شناختی نقد و بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش دو پنجره در سال‌های گذشته با حضور چهره‌هایی همچون محمد جواد محقق، احمد خدا دوست و هوشنگ مرادی کرمانی برگزار شد، گفت: این همایش به مدت یک روزه در 2 بخش افتتاحیه و نشست تخصصی بر گزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جایزه نوبل کوچک جهان هانس کریستین اندرسن جایزه‌ای بین‌المللی است که هر 2 سال یک بار از طرف دفتر بین‌المللی کتاب به نویسنگان حوزه کودک اعطا می‌شود.

 

 

 

 

منبع:    تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار