4875
۲۱ شهریور ۱۳۹۵

عصر یخبندان و(تعطیلات دوست داشتنی 2)در قاب شبکه کودک

به مناسبت عید سعید قربان فیلم تلویزیونی «تعطیلات دوست داشتنی 2» و انیمیشن سینمایی «عصر یخبندان 1» از شبکه کودک پخش می شود.

به گزارش کودک پرس  فیلم تلویزیونی «تعطیلات دوست داشتنی 2» به کارگردانی سید وحید حسینی، دوشنبه 22شهریور ماه ساعت 14:30 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی مریم سعادت، فرید قبادی، پریسا رضایی، غزاله جزایری، میثاق جمشیدی و محمود تیموری آمده است: نیما و نوشین دو بچه هفت و ده ساله هستند که پدر و مادرشان به خارج از کشور سفر می‌کنند و در این مدت نیما و نوشین در خانه دایی شان در یک کلبه جنگلی زندگی می‌کنند. بچه‌ها به دلیل شغل پدر و مادرشان که تصویرگر کتاب کودک هستند، با دنیای شخصیت‌ها و قهرمان‌های قصه‌های کودک آشنایی دارند. آنها در کلبه دایی با برخی از این شخصیــت‌ها روبه رو می‌شوند و سفرهای مختلف را با آنها تجربه می‌کنند که …

همچنین انیمیشن سینمایی «عصر یخبندان 1» ، دوشنبه 22 شهریور ماه ساعت 22:00 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
در این انیمیشن خواهیم دید: حمله‌ای توسط گروهی از ببرهای تیز دندان به یکی از دهکده‌های انسان‌ها صورت می‌گیرد و طی آن همسر یکی از افراد قبیله اسکیموها در طول جنگ همراه با بچه‌اش فرار می‌کند. یکی از ببرها به دنبال او می‌رود و او مجبور می‌شود تا خود را در آب بیاندازد. کمی بعد ماموتی تنها همراه با خرس بسیار تنبلی که با او به تازگی آشنا شده است ….

 

 

 

منبع:     جام جم آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار