موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4870
۲۱ شهریور ۱۳۹۵

خیر تهرانی200 کودک محروم خراسان شمالی را تحت حمایت خودقرارداد.

200 دانش‌آموز ممتاز و نیازمند استان خراسان شمالی از شهرستان‌های جاجرم و راز و جرگلان در مراسم جشن شادی، تحت حمایت خیر تهرانی قرار گرفتند.

به گزارش کودک پرس    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در این مراسم اظهار داشت: در استان بیش از 6 هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد هستند. متأسفانه فقر در جامعه گسترش‌یافته و وظایف کمیته امداد را افزایش داده است.

عباس اهرابی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 10 درصد جمعیت استان تحت پوشش این نهاد هستند و هزینه‌ها و اقدامات امدادی 70 هزار نفر از مردم استان نیز به‌صورت صفر تا 100 توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

این خیر در جشن شادی کودکان آسمانی تمامی مایحتاج سال تحصیلی این دانش‌آموزان را فراهم کرد. همچنین وعده داد اگر این دانش‌آموزان معدل خود را برای سال آینده افزایش دهند به دانش‌آموزان دختر یک دستگاه تبلت و به دانش‌آموزان پسر نیز یک دستگاه دوچرخه هدیه دهد.

هادی منظوری ، گسترش فرهنگ ایثار، بخشش و یتیم‌نوازی را از اهداف این اقدام دانست و گفت: این کودکان و دانش‌آموزان همانند فرزندان ما هستند. باید کاری کنیم این دانش‌آموزان که آینده داران کشور هستند کمبود پدر و مادر را احساس نکنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری خیران خراسان شمالی، تمامی افراد محروم را تحت پوشش قرار دهیم. اکنون نیز توانستیم هزینه‌های تحصیلی این دانش‌آموزان محروم از قبیل کلاس‌های تقویتی، کتب، شهریه کلاس‌ها و حتی هزینه‌های موردی بیماری‌ها را پوشش دهیم.

 

 

 

منبع:    تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار