موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4862
۲۱ شهریور ۱۳۹۵

ایمن‌سازی مسیر رفت و آمد دانش آموزان از جمله راهکارهای ارتقای امنیت است.

علی مدقالچی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ایمن‌سازی مسیر رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس، مدارس حاشیه راه‌ها، مدارس درون شهری و آرام‌سازی ترافیک شهری از جمله راهکارهای ارتقای امنیت دانش‌آموزان است.

به گزارش کودک پرس  علی مدقالچی در نخستین همایش ارتقای ایمنی سرنشینان سرویس‌های مدارس با تاکید بر حساسیت موجود در جامعه نسبت به امور کودکان اظهار کرد: این حساسیت نسبت به ایمنی این گروه سنی بسیار بالا است.

وی افزود: ایمنی کودکان باید در قول و عمل محقق شود تا مشکلی متوجه روان و فیزیک کودکان نباشد.فارس

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان فراهم کردن ایمنی حمل و نقل برای کودکان را ضروری اعلام کرد و گفت: ایمن‌سازی مسیر رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس، مدارس حاشیه راه‌ها، مدارس درون شهری و آرام‌سازی ترافیک شهری از جمله راهکارهای ارتقای امنیت دانش‌آموزان است.

مدقالچی با تاکید بر اهمیت موضوع انتخاب سرویس برای دانش‌آموزان در همه دنیا تصریح کرد: در واقع رانندگان به عنوان مسؤول حفظ ایمنی دانش‌آموزان امانتدار جان آن‌ها محسوب می‌شوند

مدقالچی کمربند و صندلی کودک را یکی از مهم‌ترین موارد لازم دانست و ادامه داد: بستن کمربند و داشتن صندلی کودک دیگر توصیه نیست بلکه دستور است.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار