4814
۲۰ شهریور ۱۳۹۵

ساماندهی۱۲ کودک کاردر گلستان

رقیه رحمانی، در سومین نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان گلستان اظهار کرد: در پنج ماهه ابتدای امسال ۱۲ کودک کار را ساماندهی کرده و هیچ زن آسیب پذیری هم پذیرش نشده است.

به گزارش کودک پرس مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: ۱۲ کودک کار امسال در گلستان ساماندهی شدند.چهار دختر از ۱۰ تا ۱۴ سال در مرکز آرامش یا دختران آسیب پذیر حضور دارند.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان تصریح کرد: بهزیستی استان گلستان ۱۷۰ ماموریت تخصص دارد. پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی مانند سرقت، اعتیاد، ضرب و جرح، طلاق و خودکشی بر عهده ما است.

رحمانی گفت: اجرای طرح مصون سازی کودکان، کاهش طلاق از طریق مشاوره و راهنمایی و رسیدگی به سکونتگاه‌های غیر رسمی از مهم‌ترین اقدامات ما بوده است.

به گفته وی، در همه شهرستان‌های استان جز بندرترکمن، گمیشان و آق قلا مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ فعال است در سه شهر نامبرده نیز به زودی افتتاح می‌شود.

رحمانی اظهار کرد: امسال یک هزار و ۶۹۰ مورد مراجعه کننده به مرکز مشاوره طلاق داشتیم که بیش‌ترین تعداد در سال های پنج تا ۱۰ ابتدای زندگی و به علت‌های اعتیاد، نداشتن مهارت‌های زندگی و دخالت‌های اطرافیان بوده است.

وی خاطرشان کرد: از مجموع مراجعه کنندگان نیز ۱۱۴ نفر به سازش رسیده و یک هزار و ۱۱۲ نفر به قوه قضائیه مراجعه کردند

 

 

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار