4747
۲۰ شهریور ۱۳۹۵

حضور فیلم (پس عینک) در جشنواره کودک

«پس عینک» واقعیتی است که در پس لایه های میانی و پایینی نگاه ما می گذرد. این فیلم برشی از زندگی پسر بچه ای است که در خانواده ای متوسط ساکن جنوب شهر به دنیا آمده است و همه اعضا با زحمت و تلاش به دنبال امرار معاش و کسب رزق حلال هستند.

به گزارش کودک پرس تصویربرداری فیلم کوتاه «پس عینک» به کارگردانی حمید همتی به پایان رسید و این فیلم در جشنواره فیلم کودک اصفهان شرکت می‌کند.حمید همتی کارگردان درباره تازه‌ترین فعالیت های خود گفت: نیمه اول شهریور ماه فیلم کوتاه ۳۵ دقیقه ای «پس عینک» را جلوی دوربین بردیم و این روزها مراحل فنی در حال انجام است تا بتوانیم در جشنواره فیلم کودک از آن رونمایی کنیم.

همتی درباره ارتباط عنوان با اثر توضیح داد: پسرک خانواده در مدرسه هنگام بازی عینکش می شکند و این آغاز داستان پر تلاطمی است که خانواده، هم کلاسی ها و معلم دلسوزش سعی در حل مشکل ایجاد شده و تهیه عینک جدید برای او دارند. در این میان پسرک راوی طنزی تلخ و تلاشی ساده لوحانه در دنیای صادقانه و کودکانه خویش است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سحر صباغ سرشت پس از سال ها مقابل دوربین رفته است، گفت: علاوه بر این بازیگر سعید داخ نیز در این فیلم کوتاه حضور دارد و کیان علی پناه و هانی کشاورز بازیگران کودک این پروژه هستند.

 

 

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار