4677
۱۹ شهریور ۱۳۹۵

زهر عقرب کودک یکساله رودباری را از پای در آورد

نیش عقرب کودک رودباری را به کام مرگ فرستاد،دختر بچه ای یک ساله اهل چاهکی کوهستان رودبارجنوب دچار عقرب گزیدگی شد و چند ساعت بعد در مقابل چشمان اشکبار پدرش بی جان شد.

به گزارش کودک پرس  پدر این کودک گفت:حوالی ساعت ۴ هفدهم شهریور ماه با جیق سارا از خواب بیدار شدیم و با روشن کردن چراغ با عقربی در رختخواب فرزندمان روبرو و متوجه شدیم که سارا از ناحیه گردن و دست دچار عقرب گزیدگی شده است.نبود پزشک در درمانگاه چاه حسن باعث شد سارا حاجبی برای همیشه چشمهای خود را به روی دنیا ببندد.

حاجبی اضافه می کند: سراسیمه با یک دستگاه وانت بار او را از روستای چاهکی به درمانگاه چاه حسن رساندیم وقتی رسیدیم،نگهبان گفت که دکتر نیست اگر دکتر در درمانگاه بود فرزندم را از دست نمی دادم.

وی بیان داشت: بعد از جواب نگهبان با وانت بار به طرف رودبار حرکت کردیم که ۵کیلومتری شهرستان رودبار حوالی روستای شهرک سلمانیه فرزندم جان باخت.

وی با ابراز گلایه مندی از خدمات دهی درمانگاه چاه حسن گفت: یک بیمارستان شبانه روزی باید باشد اگر به یک بیماری سخت دچار شویم چکار باید کنیم نه نگهبان در را باز می کند نه پزشک آن را می بیند تا اینکه نوبتش شود جان داده است،مسئولین مریضی که صبر نمی فهمد.

حاجبی خواستار شد: این حادثه ممکن است برای هر خانواده ای اتفاق بیفتد و مسئولان باید برای جلوگیری از چنین حوادث تلخ و ناگواری کاری انجام دهند و اگر دکتر ویک در مانگاه شبانه روزی وجود داشت فرزندم در برابر چشمانمان به آسانی قربانی نمی شد.

منبع:   دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار