موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4594
۱۸ شهریور ۱۳۹۵

هدیه گلر استقلال به بچه های نقطه صفر مرزی

دروازه بان سابق استقلال با یک نمایشگاه عکس واقع در نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان همکاری کرد. عواید این نمایشگاه برای کمک به بهبود شرایط تحصیلى دانش آموزان مرزنشین است.
مایشگاه عکس ” چند سالگى هاى من ” با نمایش ٢٠ قطعه عکس که توسط بچه هاى روستاى آیرقایه در نقطه صفر مرزى ایران و ترکمنستان و به صورت آنالوگ عکاسى شده در گالرى دید به نمایش گذاشته مى شود.

تمامى عکس ها در فضایى روستایى از نگاهى کودکانه که آدم هایى معمولى از اتفاقاتى عکاسى کرده اند که اتفاقا عجیب هم نیستند و از دریچه ى زندگى روزمره از ( چشمه ، تپه ، گوسفندها ، بند رخت ، …) عکاسى کرده اند.

وحید طالب لو براى همه بچه ها پیراهن تیم استقلال را به روستا فرستاد و یک توپ را هم خود و هم تمامى بازیکنان و تمامى کادر فنى فصل قبل استقلال امضا کردند تا به نفع بچه هاى مرزنشین به مزایده گذاشته شود و به فروش برسد.

این نمایشگاه در روز جمعه ١٩ شهریور از ساعت ١٦-٢٠در گالرى دید برپا خواهد شد و علاقمندان مى توانند از این نمایشگاه تا تاریخ ١٦ مهر ( روز جهانى کودک) هر روز از ساعت اعلام شده در گالرى دید به نشانى خ مفتح شمالى ، نبش کوچه چهارم بعد از اداره پست دیدن نمایند.

 

 

منبع:  تابناک

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار