موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
453
۱۵ مرداد ۱۳۹۵

رئیس تحقیقات آزار جنسی کودکان انگلستان استعفا داد

رئیس تحقیقات عمومی مربوط به چندین آزار و اذیت جنسی کودکان در انگلستان روز پنجشنبه از سمت خود استعفا داده است.

به گزارش کودک پرس به نقل از رویترز، این سومین رئیس تحقیقات کودک آزاری در بریتانیا است که در 2 سال گذشته از این سمت استعفا کرده است.

این تحقیقات که 5 سال به طور خواهد انجامید و هزینه ای بالغ بر 18 میلیون پوند خواهد داشت، از جولای 2014 میلادی آغاز شده است تا به یک سری از رسوایی های آزار و اذیت جنسی کودکان بریتانیایی در دهه 1970 میلادی رسیدگی کند، برخی از شخصیت های مشهور و سیاستمداران در این رسوایی دست داشته اند.

لاول گودارد قاضی ارشد نیوزلندی که ریاست تحقیقات را بر عهده داشته است، روز پنجشنبه استعفای خود را به وزیر کشور بریتانیا اعلام کرده است.

انتخاب گودارد با این هدف بوده است که تحقیقات به صورت کاملا مستقل انجام شده و وی هیچ گونه ارتباطی با ساختار سیاسی بریتانیا نداشته باشد.

آمبر رود وزیر کشور بریتانیا با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: لاول گودارد با ارسال نامه ای برای من، استعفای خودش را به عنوان رئیس تحقیقات مستقل آزار و اذیت جنسی کودکان اعلام کرده است و من نیز با این استعفا موافقت کردم.

روزنامه تایمز پیش از این ضمن انتقاد از عملکرد گودارد، نوشته بود که وی 3 ماه از نخستین سال از مسئولیتش را در تعطیلات و خارج از بریتانیا سپری کرده است.

گودارد در نامه 32 کلمه ای استعفایش، هیچ اشاره ای به این مساله نکرده است.قربانیان آزار و اذیت جنسی، تعدادی از سیاستمداران و همین طور کشیشان کلیسا را متهم کرده اند که در این رسوایی دست داشته اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار