موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4443
۱۷ شهریور ۱۳۹۵

وسایل بازی پارک‌ها و شهربازی‌های اردبیل ایمن سازی می شود.

براساس هدفگذاری های انجام شده و در راستای تامین امنیت هر چه بیشتر کودکان وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها و پارک‌های شهر اردبیل به‌روزسازی و ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش کودک پرس    بهروز محبی در بازدید از بوستان‌های اردبیل با اشاره به اهتمام جدی شهرداری اردبیل برای استانداردسازی و ایمن‌سازی وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها و تخصیص سالانه 2 میلیارد ریال اعتبار در این زمینه بیان کرد: اولویت اصلی این طرح با بوستان‌هایی بوده که به بیشترین موارد ایمنی نیاز داشته و بیشترین نیاز شهروندان در بحث تامین فضای سبز را تامین می‌کردند.

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: از جمله اقدامات شهرداری در این راستا تبدیل دستگاه‌های بازی از نوع فلزی به پلی اتیلن‌های استاندارد و استفاده از کف پوش‌های فوم در محیط‌های بازی است که این اقدامات از سال 94 آغاز شده و پیش بینی می‌شود در سال 96 به پایان برسد.

محبی با بیان اینکه از آغاز سال تا کنون علاوه بر بودجه سازمان فضای سبز مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل نیز با اختصاص 5 میلیارد ریال برای زیباسازی و ایمن‌سازی وسایل بازی هزینه شده است، افزود: از آغاز سال تاکنون در محموع مبلغ 7 میلیارد ریال برای تامین، خرید و تعمیر وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها صرف شده است.

منبع:    باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار