موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
4435
۱۷ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری طرح نماز یاوران کوچک در مهدهای کودک چهارمحال وبختیاری

محمد میرزایی مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت: طرح نیک (نماز یاوران کوچک) به صورت آزمایشی(پایلوت) در 40 مهدکودک شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس    محمد میرزایی روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی سه روزه مربیان اجرای طرح نیک در مهدهای کودک شهرکرد افزود: این طرح برای نخستین بار همزمان با سراسر کشور با رویکردهای نوین آموزشی و با محورهای مهارت های ده گانه زندگی، تفکر نقاد، آموزش های تربیتی و پرورشی در قالب فوق برنامه اجرا می شود.
وی گفت: اجرای این برنامه در قالب تفاهمنامه ای با ستاد اقامه نماز و بهزیستی کشور به تمام استان ها ابلاغ شده است که از اول مهرماه برای کودکان چهار تا 6سال و همچنین خانواده ها برگزار می شود.
میرزایی اظهار کرد: طرح نیک، برنامه ای آموزشی و کاربردی برای آموزش غیرمستقیم مفاهیم مرتبط با فریضه نماز به کودکان و ارتقاء آموزش های دینی کودکان اجرا می شود.
مدیرکل بهزیستی استان افزود: در زمان اجرای این طرح در مهدهای کودک خانواده ها نیز در دوره های آموزشی شرکت می کنند که بتوان خانواده را نیز در زمینه ارائه آموزش های دینی به فرزندان مشارکت داد.
هم اکنون بیش از 300مهدکودک در استان چهارمحال وبختیاری دایر است.
40 مربی از مهدهای کودک شهرکرد در کارگاه آموزشی طرح نیک در مرکز اموزش علمی کاربردی استاندار چهارمحال وبختیاری شرکت کردند.

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار