4277
۱۶ شهریور ۱۳۹۵

راه اندازی مرکز جامع تکامل کودکان در کازرون

مرکز جامع تکامل کودکان با حضور قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان فارس سه شنبه در کازرون افتتاح وراه اندازی شد.

به گزارش کودک پرس    بندر برامکی رئیس مرکز بهداشت و درمان کازرون در آیین راه اندازی این مرکز گفت:این مرکز با هدف خدمات رسانی به کودکانی که نیازمند خدمات ویژه گفتار درمانی و کار درمانی هستند افتتاح شده است.
وی گفت: مرکز جامع تکامل کودکان علاوه بر شهرستان کازرون، شهرستان های ممسنی و رستم و بخشی از فراشبند را تحت پوشش قرار می دهد.
برامکی افزود: در خانه های بهداشتی روستایی ومراکز شهری پس از شناسایی کودکانی که نیازمند بازتوانی هستند به کارشناسان و پزشک متخصص دراین مرکز معرفی می شوند و پس از غربالگری توسط پزشکان برای خدمات رسانی در بخش هایی که نیاز باشد اقدام می کنند.
قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان فارس گفت:بعد از شیراز و مرودشت این سومین مرکز جامع تکامل کودکان در استان فارس است که باتوجه به آمادگی ووجود نیروهای مورد نیاز در کازرون راه اندازی شده است.
عبدالرسول همتی افزود:در شیراز بیش از دو هزار نفر از کودکان که نیاز بازتوانی در بخش های کار درمانی ، گفتار درمانی و سایر خدمات داشتند تحت پوشش قرار گرفتند . ساختمان این مرکز را مرکز بهداشت و درمان شهرستان کازرون در اختیار این مرکز قرار داده و تجهیزات آن از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

 

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار