4193
۱۵ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری آزمایشی جشنواره کودک در اصفهان

دکتر علی قاسم زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان درباره روند فعالیت جشنواره کودک در اصفهان گفت: تفاهم نامه میان شهردای و وزارت ارشاد تهران امضاء شد و اوایل هفته جاری به اصفهان ارایه شد. براساس تفاهم‌نامه امضاء شده سیاستگذاری و برنامه‌ریزی تشکیل جلسات و مکاتبات بر اساس تفاهم نامه باید انجام شود.

به گزارش کودک پرس    علی قاسم زاده درباره اعضاء و تعداد نفرات در شورای سیاستگذاری توضیح داد: اعضا متشکل از 9 نفر خواهند بود که متشکل از نمایندگان بنیاد فارابی، نمایندگان سازمان سینمایی ، افرادی از شورای شهر اصفهان در جلسه حاضر خواهند شد و براساس تفاهم نامه ریاست این شورا برعهده ریاست شهرداری اصفهان دکتر مهدی جمالی نژاد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان درباره زمان برگزاری جشنواره گفت: در سالهای متمادی زمان برگزاری جشنواره به دلیل روز جهانی کودک در مهرماه انجام می شد اما به دلیل همزمان با محرم و صفر و فضای جشنواره که با شادی و نشاط خاص کودکانه همراه خواهد بود امکان برگزاری جشنواره در زمان همیشگی (مهر) نخواهد بود باید براساس تقویم جشنواره فارابی زمانی در آذرماه یا دی ماه برای برگزاری تعیین کنیم که تلاقی با جشنواره داخلی و خارجی نداشته باشد.

وی درباره امکان برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در کنار یکدیگر در دوره های بعد وجود دارد گفت: دوستان سال گذشته به صورت آزمایشی جشنواره نوجوان را در همدان برگزار کردند وقرار است در اصفهان هم جشنواره کودک را به صورت آزمایشی برگزار کنند که بعد از جمع بندی به نتیجه قطعی برای برگزاری مستقل یا به هم پیوسته کودک و نوجوان خواهیم بود.
قاسم زاده درباره دبیری جشنواره گفت: براساس تفاهم نامه در اولین جلسه شورا قطعا درباره دبیری این دوره از جشنواره تصمیم گرفته می شود.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار