3969
۱۴ شهریور ۱۳۹۵

برخورد جدی با فعالیت پیش دبستانی‌های بدون مجوز در قم ضروری است

سید مهدی صادقی استاندار قم گفت: فرمانداری به طور جدی با فعالیت مهدهای کودک و پیش دبستانی‌های بدون مجوز برخورد کند و از هیچ موردی چشم پوشی نشود.

به گزارش کودک پرس    سید مهدی صادقی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که شامگاه شنبه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و دستگاه‌های دولتی وظیفه دارند این نهاد را یاری کنند تا نسل آینده خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به مسائلی که درخصوص مدارس در این جلسه عنوان شد، بیان داشت: آسفالت مدارس مورد نیاز به طور جدی باید در دستور کار قرار گیرد و امید داریم تا پایان شهریور این مدارس آسفالت شوند.

استاندار قم ابراز کرد: غربال‌گری نوآموزان قبل از پیش دبستانی صورت می‌گیرد که این عمل مشکلاتی دارد و ما امید داریم با همکاری دستگاه‌های ذی ربط این کار به خوبی در زمان خود انجام شود.

وی با اشاره به ارائه برنامه‌های خارج از سیستم آموزشی در برخی مهدها، افزود: فرماندار قم به طور جدی با فعالیت مهدهای کودک و پیش دبستانی‌های بدون مجوز برخورد کند و از هیچ موردی چشم پوشی نشود.

شرط توافق استاندار با تغییر کاربردی برخی مدارس

صادقی ابراز داشت: با تغییر کاربری برخی مدارس از آموزشی به تجاری به شرط تحت شعاع قرار ندادن محیط‌های آموزشی و کیفیت آموزش موافق هستم.

 

 

 

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار