3919
۱۴ شهریور ۱۳۹۵

جدول برنامه های جشنواره نمایش عروسکی در استان کرمانشاه

رضا موزونی مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، برنامه های جشنواره دو روزه نمایش های عروسکی در استان کرمانشاه را اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس    این جشنواره طی دو روز برگزار و 18 گروه از سراسر استان برای انتخاب 5 برگزیده رقابت می کنند تا برترین ها به مرحله کشوری راه یابند.

رضا موزونی ، مدیرکل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برنامه های این جشنواره دو روزه را اعلام کرد و گفت: برنامه ها و اجراهای نمایشی جشنواره در اولین روز ساعت 8 و 30 دقیقه آغاز شده و تا 17 و 30 دقیقه عصر ادامه دارد و در این روز در دو تایم صبح و عصر 13 گروه نمایشی اجرای برنامه ها خواهند داشت.

وی افزود: جشنواره در دومین روز نیز با 5 گروه نمایشی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 12 ظهر ادامه داشته و اختتامیه آن نیز بعد از ظهر همین روز یکشنبه 14 شهریور برگزار و برترین ها و گروه های راه یافته به مرحله کشوری معرفی می شوند.

مدیرکل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: «آن طرف پنجره»، «خودتو قبول داشته باش»، «پروانه بداخلاق»، «لافکادیو»، «یکی شیر آب آسمونو ببنده»، «غریبه و مرد کشاورز»، «غصه پپوچی»، «جنگ و زندگی»، «بوی سیب سرخ»، «چه می بینیم چه هست»، «کلوچه های خدا»، «قهر و مهر» و  «آن بالا این پایین» نمایش هایی است که در اولین روز از جشنواره عروسکی استان کرمانشاه به اجرا در می آید.

وی افزود: «دلم یک دوست می خواهد»، «قصه پروانه ها»، «گرگم و گله می برم»، «دیگ کهنه» و «نی لبک دوستی» دیگر نمایش های شرکت کننده در این جشنواره هستند که در دومین روز به روی صحنه می روند.

موزونی خاطر نشان کرد: 33 گروه از سراسر استان در این جشنواره شرکت کرده بودند که پس از رقابت در مرحله شهرستانی 18 گروه به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد نیز 5 گروه بنابه سهمیه استان به مرحله کشوری می روند تا با گروه های شرکت کننده از سایر استان ها رقابت کنند.

منبع:    دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار