3681
۱۱ شهریور ۱۳۹۵

وجود 184 کودک کاردرمیدان ها وچهار راه ها زیبنده استان کهگیلویه و بویر احمد نیست

سید موسی خادمی کودکان کار استان کهگیلویه و بویراحمد باید جمع آموری و ساماندهی شوند.

به گزارش کودک پرس    استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش کودکان کار در استان گفت: باید جمع‌آوری این کودکان را در دستور کار قرار دهیم، زیرا افزایش تعداد این کودکان زیبنده استان نیست.

سید موسی خادمی که امروز در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان سخن می گفت افزود: هم اکنون حدود 184 کودک کار در استان وجود دارد که در صورت برطرف نکردن این معضل شاهد افزایش تعداد این کودکان در میدان ها ، چهارراه ها و دیگر نقاط شهرهای استان خواهیم بود.

وی با اشاره به تأکید رهبرمعظم انقلاب در حوزه های اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی به عنوان اولویت‌های کشور گفت: دراستان کهگیلویه وبویراحمد هم آسیب های اجتماعی  طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و خودکشی به عنوان اولویت‌ها ی مهم مطرح است.

خادمی ادامه داد: کنترل  آسیب‌ها در برهه کنونی که آمار پایینی را شاهد هستیم آسان تر است اما زمانی  که این آسیب‌ها گسترده‌تر شوند کنترل و مدیریت آنها نیز سخت می‌شود.

استاندار گفت: با وجودی که در استان کهگیلویه وبویراحمد شیوع آسیب‌های اجتماعی زیاد شده، اما آمار کلی پایین است و استان ما جزء استان‌های پاک در این زمینه است.

خادمی افزود: امیدواریم با مساعدت مسئولان در سطح ملی بتوانیم از افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کنیم و کهگیلویه وبویراحمد را همچنان پاک نگه داریم.

 

 

منبع:     خبرگزاری صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار