3661
۱۱ شهریور ۱۳۹۵

تعداد کودکان کار در سطح شهر یاسوج افزایش پیدا کرده است

محمدعلی جاوید شهردار یاسوج با بیان این که حاشیه‌نشینی تکدی‌گری و دستفروشی ناشی از بیکاری در شهر یاسوج است، از افزایش کودکان کار در سطح شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش کودک پرس    محمدعلی جاوید در نشست مسؤولان با معاون وزیر کار اظهار کرد: حاشیه‌نشینی تکدی‌گری و دستفروشی ناشی از بیکاری در شهر یاسوج است.

شهردار یاسوج گفت: برای رفع این معضلات اجتماعی در شهر یاسوج باید فکری اساسی برای بیکاری کرد.

این مسؤول در بخش دیگری اظهارات خود در جمع مسؤولان استانی و کشوری تصریح کرد: همچنین در شهر یاسوج بحث کودکان کار را داریم که باید در این زمینه هم چاره‌جویی کرد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه این موضوع در شهر یاسوج دردسرساز شده است، گفت: اگر به خیابان‌های شهر یاسوج سری بزنیم خواهیم یافت که موضوع کودکان کار در این شهر به موضوعی حاد تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: هر چند با زبان هنر می‌تواند برای مشکلات و معضلات اجتماعی اقدام کرد اما نظر ما این است که منشا بیشتر مشکلات بیکاری است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی مدیرکل فرهگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مشکلات و معضلات اجتماعی را نمی‌توان به پای بیکاری نوشت، اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در زمینه برخی معضلات اجتماعی به این نتیجه رسیده‌ایم که بیکاری از دلایل اصلی بروز مشکلات اجتماعی مانند خودکشی و اعتیاد نیست.

این مسؤول گفت: برای مثال در زمینه اعتیاد بسیاری از این افراد تحصیلکرده و دارای شغل هستند لذا باید به غیر از بیکاری مسائل دیگری را نیز مدنظر قرار داد.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار