موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
360
۱۲ مرداد ۱۳۹۵

سنجش بیش از ۱۲۰۰ دانش آموز بستکی برای ورود به مدرسه

بستک - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک از سنجش بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کودک، علاءالدین عزیزی ظهر سه شنبه در نشستی خبری در خصوص سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان، با اشاره به شناسایی تفاوتهای کودکان اظهار داشت: اجرای این طرح که هر سال از نیمه دوم خرداد ماه در سراسر کشور با استفاده از کارشناسان بینایی سنجی، شنوایی سنجی و آزماینده های تحصیلی انجام می شود به والدین کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت فرزند خود را به موقع شناسایی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: یکی از مزایایی که این طرح دارد شناسایی دانش آموزانی است که مشکلات نهفته ای از قبیل بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی دارند را تشخیص اولیه و والدین از وضعیت فرزندشان در زمینه های مختلف آگاهی پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح یک هزار و ۲۳۶ دانش آموز سنجش می شوند که از این تعداد ۷۳۶ نفر دانش آموز بدو ورود به دبستان سنجش شده اند و تعداد ۵۰۰ نوآموز بدو ورود به پیش دبستانی در حال سنجش هستند که تا پایان مرداد ماه انجام می شود.

عزیزی در ادامه با تأکید بر اینکه داشتن تأییدیه پایگاه سنجش برای تحویل به مدرسه الزامی است از خانواده ها خواست در موعد مقرر به پایگاه های سنجش مراجعه نمایند تا توسط کارشناسان مربوطه دانش آموزان را مورد ارزیابی و معاینات بالینی پزشکی قرار دهند و پس از دریافت تأییدیه سلامت ثبت نام نهایی دانش آموز تکمیل می گردد.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار