3566
۱۰ شهریور ۱۳۹۵

دلقک‌های فریب کار وحشت را به کارولینای جنوبی آوردند

گزارش‌های جدید از دلقک‌هایی که کودکان را به طرق مختلف فریب داده و به داخل جنگل‌های کارولینای جنوبی می‌برند منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار کودک پرس    این گزارش‌ها وحشت را در این ایالت آمریکا در حالی بوجود آورده است که گشت‌زنی‌های پلیس در این ایالت افازیش یافته و پلیس از مردم خواسته به محض دیدن افرادی که لباس دلقک پوشیده‌اند با آنها تماس بگیرند.

این موضوع بعد از آن مورد توجه قرار گرفت که پلیس چند گزارش در رابطه با دلقک‌هایی منتشر کرد که کودکان را فریب داده و به جنگل می‌برند.

رسانه‌های خبری شهر گرین‌ویل خبر از ربوده‌شدن یک دلقک طی هفته گذشته در این شهر می‌دهند که مردم دلقکی را دیده‌اند که به همراه یک کودک به سمت جنگل می‌روند.
Capture
هرچند پلیس تاکنون نتوانسته شواهدی از این دلقک‌ها در جنگل پیدا کند اماگزارش‌های مختلفی درباره مشاهده شدن افرادی که با پوشش دلقک‌ها در خیابان‌ها تردد می‌کنند به دست پلیس رسیده است.

به گفته پلیس تاکنون چند کودک در سنین 10 تا 13 سال توسط این دلقک‌ها به بهانه پول، آب‌نبات یا با تهدید چاقو ربوده شده‌اند.

به نوشته واشنگتن‌پست، این حادثه یادآور قتل‌های زنجیره‌ای بین سال‌های 1972-1978 در کوک کانتی ایالت ایلینوی آمریکا است که در آن دست‌کم 33 پسر نوجوان و مرد جوان توسط «جان وین»(John Wayne Gacy) قاتل زنجیره‌ای که لباس دلقک‌ها رابه تن می‌کرد، مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار