موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
3550
۱۰ شهریور ۱۳۹۵

طرح حفظ تابستانی قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان

ذبیح الله عباسی نماینده مرکز جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) در سیستان وبلوچستان از اجرای طرح حفظ تابستانی قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در دلگان خبر داد.

به گزارش کودک پرس    ذبیح الله عباسی  مدیر طرح حفظ قرآنی و نماینده مرکز جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) دراستان سیستان وبلوچستان از برگزاری دوره حفظ ویژه تابستان در دلگان خبر داد و اظهار کرد: این دوره با حضور بیش از 25 نفر کودکان و نوجوانان در مسجد جامع حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت های مرکز جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) در زمینه حفظ یکساله قرآن است افزود: این اولین طرح تابستانی حفظ قرآن این موسسه است که در شهرستان دلگان و استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

نماینده جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) در استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه در ابتدا استعداد یابی افرادی که علاقمند به حفظ قرآن دارند انجام می شود تصریح کرد: با توجه به استعدادها و ظرفیت های بالا کودکان و نوجوانان این منطقه برای اجرای طرح حفظ قرآن انتخاب شده است.

ذبیح الله عباسی اضافه کرد: جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) با هدف مهجوریت زدایی و استعداد بالای فرهنگی در این مناطق، فعالیت ها را حول این محورها ادامه خواهد داد.

وی اظهار کرد: حفظ قرآن کار و عمل سختی نیست بلکه باتوکل به خداو با اخلاص می توان قرآن کریم را حخفظ کرد و کسانی که در این راه قدم بر می دارند این را بدانند که قرآن یار ویاور آنها در زندگی خواهد بود.

نماینده جامعة الحفظ بیت الزهرا (س) دراستان سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: حفظ و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، نیازمند حمایت مسئولان و بویژه مسئولان فرهنگی است.

 

 

منبع:   دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار