موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
3517
۱۰ شهریور ۱۳۹۵

اصلاح الگوی تربیتی افراد از کودکی

حجت الاسلام حاج شیخ سیف الله یعقوبی امام جمعه شهرضا گفت: الگوی تربیتی و آموزشی افراد جامعه باید از کودکی اصلاح تا باعث کاهش فساد در جامعه شود.

به گزارش کودک پرس    حجت الاسلام حاج شیخ سیف الله یعقوبی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرضا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: تربیت غلط و آموزش نامطلوب باعث افزایش فساد در جامعه می شود.
وی تصریح کرد: فراگیری آموزش های تربیتی توسط خانواده گام موثری در راستای حل مشکلات جامعه است.
وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به شخصیت های برجسته و علمای شهرضا افزود: تمثال و یادبودهای علمای شهرضا باید در ورودی شهر نصب شود تا مردم بیشتر با این شخصیت ها آشنا شوند.
امام جمعه شهرضا اظهار داشت: نامگذاری کوچه ها به نام شهدای شهرضا باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و افزایش نشاط اجتماعی می شود.
فرماندار شهرستان شهرضا نیز در این نشست با اشاره به برنامه های مورد نظر برای معرفی شهرضا بعنوان شهر سفال و سرامیک گفت: اقدام و عمل در این زمینه ضروری بوده و نیاز است تا مردم و مسئولان با جدیت بیشتری این کار را دنبال کنند.
محسن گلابی افزود: ترویج فرهنگ و آموزش سفال و سرامیک در بین نوجوانان و کودکان از طرفی باعث آرامش افراد می شود و از طرف دیگر به اقتصاد محلی و ملی کمک می کند.
گلابی تصریح کرد: این کار به ترویج فرهنگ کار نیز کمک می کند و باعث می شود تا خانواده و کودک از ابتدای زندگی به افزایش تولید ملی بپردازد.
وی از برگزاری جلسات مختلف با معاون رییس جمهوری و وزیران کابینه با هدف حل مشکلات این شهرستان خبر داد و گفت: مشکلات شهرضا در سطح کشوری مطرح و دستور حل آنها صادر شده است.
کارشناسان حاضر در این جلسه در باره مشکلات دوران نوجوانی و حل آنها بحث و تبادل نظر کردند.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

 

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار