3470
۰۹ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری هشتمین نشست کتابخانه ای کودک و نوجوان در شهرستان قدس

در هشتمین نشست کتابخانه ای کودک و نوجوان شهرستان قدس شرکت کنندگان کتابهای خوانده شده خود را به اشتراک گذاشتند .

فهیمه اطهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس با اعلام این خبر گفت:  به همت کتابدار کودک کتابخانه مرکزی شهرستان قدس هشتمین نشست کتابخوان با حضور اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست شش نفر از اعضاء کتابهای خوانده شده خود را به اشتراک گذاشتند که خلاصه کتابها به شرح زیر است:

کتاب «آشنایی با قرآن» نوشته «فرزانه زنبقی» ارائه توسط امیرمهدی قاسمی/ این کتاب از مجموعه کتابهای آشنایی با قرآن کریم می باشد دارای 30 جلد است که در هرجلد به تفسیر یک جزء از قرآن کریم پرداخته شده است و قصه سوره ها را با بیانی ساده و دلنشین برای کودکان بیان می کند.

کتاب «هرجا میشه نماز خواند» نوشته «سید محمد مهاجرانی» ارائه توسط فاطمه میرزایی/ در این کتاب نویسنده با شعر، نماز خواندن در جاهای مختلف را توضیح می دهد و این که در زمان نماز مادر هرجا هم که باشیم می توانیم نماز را برپا کنیم.

کتاب «خودروهای شگفت انگیز» نوشته «گروه مولفان» ارائه توسط سید ایمان طباطبایی/ این کتاب از مجموعه کتاب های دانستنیها می باشد که در آن به معرفی خودروهای آینده پرداخته، خودروهایی بدون چرخ که نیاز به پنچرگیری ندارند.

کتاب «نمکی» نوشته «محمدرضا یوسفی» ارائه توسط نسرین حاجیلو/ نمکی و خانواده اش در خانه ای زندگی می کردند که هفت در داشت و هر کدام از بچه ها باید هر شب یک در را می بستند ولی آن شب نمکی یک در را نبست و دیو وارد خانه شد….

کتاب «آلبوم دردسر» نوشته «هادی خورشاهیان» ارائه توسط ابوالفضل یوسفی مقدم/ درباره یک آلبوم قدیمی که متعلق به پدر بزرگ رسول است می باشد که داخل یک زیرزمین بود و بچه ها می خواستند یواشکی آن را بردارند.

کتاب «گرم تر از آتش» نوشته «محمد رضا یوسفی» ارائه توسط احسان سعیدی/ این کتاب درباره نبرد پادشاه روشنایی با پادشاه تاریکی است. هوشنگ شاه پادشاه روشنایی با اهریمن پادشاه تاریکی در نبرد است و نبرد برای هوشنگ شاه و یارانش سخت است چرا که پوست تن آنها از پر است ولی پوست تن اهریمن سفت وسخت است ودر سرمای زمستان دوام بیشتری دارد و….

منبع:    برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار