3377
۰۹ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری نقد کتاب به منظور توسعه فرهنگ مطالعه در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری: نقد کتاب (هیچ‌کس جرأتش را ندارد) با همکاری کودکان و نوجوانان عضو مرکز فرهنگی و هنری این شهرستان اجرا شد.

به گزارش کودک پرس    فرزاد رحیمی با اشاره به اهمیت مطالعه در جامعه اظهار کرد: به منظور گسترش فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه نقد کتاب در این استان صورت گرفت.

وی بیان داشت: نهادینه کردن فرهنگ مطالعه یکی از اثرات مهم این اقدام خواهد بود و افراد مؤثر جامعه به عنوان الگویی برای کودکان و نوجوانان هستند که با اجرای نقد کتاب الگوسازی به نحو مؤثری انجام می‌شود که در افزایش علاقمندی به مطالعه و تقویت تفکر انتقادی قشر کودک نقش بسزایی دارد.

رحیمی یکی از اقدامات مفید در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه را اجرای طرح یک فنجان دانایی برشمرد و تصریح کرد: رویکرد اصلی این طرح افزایش سرانه مطالعه در میان اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تأثیرگذاری برنامه‌های مختلف در روند آموزش و تربیت کودکان تشریح کرد: اجرای نمایش عروسکی یکی از اقدامات مفید در یادگیری کودکان است.

وی ادامه داد: جشنواره نمایش عروسکی در بخش‌های مختلف از جمله عروسک‌گردانی، ساخت عروسک و طراحی صحنه در این استان اجرا شد و هفت گروه نمایشی از کودکان و نوجوانان استان در این جشنواره انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار