33648
۲۲ آبان ۱۳۹۶
با حضور جمعی از مسئولان؛

تجلیل استاندار سمنان از دختر نوجوان قهرمان دارت گرمساری

استاندار استان سمنان به همراه جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی از تلاش‌های دختر نوجوان قهرمان دارت جهان با هدایا و لوح تقدیر به عمل آمد.

به گزارش کودک پرس ،محمدرضا خباز استاندار استان در دیدار با قهرمان دارت کشور ضمن قدردانی از تلاش های این دختر نوجوان گرمساری در رشته ورزشی دارت گفت: استان سمنان با حضور قهرمانان حوزه ورزشی بیشتر توسعه و اوج خواهد گرفت و باید قدردان زحمات این قهرمانان در مسابقات بین المللی بود.

استاندار سمنان در ادامه اظهار کرد: ورزش یک اهرم مناسب برای رشد و تعالی است و این حضور مقتدارنه ورزشکار بانوی گرمساری و استانی باعث افتخار استان ورزش دوستان سمنان بود.

خباز افزود: ورزش نه تنها ارزش معنوی علمی و منطقی و عقلی دارد بلکه ارزش سیاسی نیز دارد چرا که به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نواختن سرود کشور در میادین بین المللی موجب سربلندی ایران در مجامع بین المللی است.

وی تصریح کرد: موفقیت های فرزندان ایران اسلامی در طبقات ضعیف است که نشان از استقامت و صبر انها در مقابل مشقت ها و ممارست و پافشاری بر بدست اوردن ارزش ها قهرمانی است.

در پایان نیز از زحمات و تلاش های مهشاد عوض زاده قهرمان نوجوان دارت گرمساری که توانسته بود مهر ماه سال جاری در مسابقات جهانی دارت در کشور ژاپن مدال طلای دوبل دارت را به دست آورد و مقام پنجم انفرادی را در دنیا کسب کند با هدایایی تجلیل و قدر دانی شد .

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار