33641
۲۲ آبان ۱۳۹۶
رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گمیشان خبر داد؛

حضور ۱۸۰ کودک و نوجوان در ویژه برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان گمیشان

رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گمیشان گفت: ۱۸۰ کودک و نوجوان این شهرستان مرزی با حضور درکانون گُمیش تپه در ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس ، شهروز بایی اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان برنامه های متنوعی به مناسبت هفته کتاب در شهرستان پیش بینی و در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع شخصیت های قصه، تقدیر از برگزیدگان کتابخوانی، برپایی نمایشگاه کتاب و آثار فرهنگی هنری ادبی اعضا و مربیان، ایستگاه تصویرگری ، کارگاه های ادبی، قصه گوی، نمایش فیلم و انیمیشن، روخوانی و جمع خوانی کتاب توسط کودکان بخشی از برنامه های منظور شده به این مناسبت در کانون گمیشان است.

 

بایی در خصوص فعالیت های کانون نیز گفت که امانت کتاب به کودکان و نوجوانان و روخوانی کتاب و قصه گویی از برنامه های مراکز کانون پرورش فکری در راستای توسعه کتابخوانی است.

گمیشان با حدود 80 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گلستان واقع بوده و هم مرز با کشور ترکمنستان است، بیشتر مردم این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
کانون پرورش فکری گمیشان یکهزار و 200 کودک و نوجوان عضو دارد.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار