33587
۲۲ آبان ۱۳۹۶
در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال دردومین روز برپایی با حضور و جنب و جوش جمعیت نوجوان و جوان و عموم مشتاقان رنگ بوی تازه‌ای به خود گرفت و حاشیه‌هایی از جمله استقبال از استارتاپ‌های تعویض روغن آنلاین تا تولید محتوا برای کسب و کار مجازی را همراه داشت.

به گزارش کودک پرس ، همزمان با دومین روز برپایی یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال رفته رفته بر حجم و میزان جمعیت حاضر در نمایشگاه افزوده شده و استقبال خوبی را در پی دارد.
بنا به گفته برخی غرفه داران مستقر در نمایشگاه از اولین ساعات اولیه باز شدن دربهای نمایشگاه شاهد حضور علاقه مندان و مخاطبان از اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان هستیم.

در کنار حضور بیش از 500 شرکت و موسسه در400 غرفه از انواع تولیدکنندگان و فعالان حوزه دیجیتال و فضای مجازی، در این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال اپلیکیشن سرویس خودرو در معرض دید عموم قرار گرفته تا صاحبان خودرو بدون نیاز به مراجعه حضوری، در محل روغن و باتری خود را تعویض کنند.
از جمله برنامه های جانبی در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال می توان به نقاشی کودکان، بازی‌های کودکانه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی خانواده برای والدین اشاره کرد.

 

 

** ماراتن تولید محتوا برای کسب و کار مجازی

همزمان با برگزاری این دوره نمایشگاه دو ماراتن تولید محتوا با هدف کشف ایده های کسب و کار در فضای مجازی تشکیل می شود که طبق برنامه های از پیش تعیین شده هدایت خواهند شد.
رئیس مرکز فناوری ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره می گوید: شرکت کنندگان فعال حوزه فضای مجازی در این نمایشگاه از داخل سبد نیازهای حوزه کسب و کار فضای مجازی، به طور تصادفی یک نیاز را انتخاب می کنند.
به گفته سید مرتضی موسویان این افراد دو روز فرصت دارند تا ایده های خود را نسبت به نیاز انتخاب شده تبدیل به محصول مجازی کنند و بعد از این مدت مراحل نهایی کار انجام خواهد شد.

 

 

** خدمات و سرویس در ارتباطی دو طرفه

با ورود به نمایشگاه رسانه های دیجیتال، اپلیکیشنی با قابلیت ارتباط دو طرفه بین نیازمندان و سرویس کاران را مشاهده می کنید و از خدمات آن بهره مند می شوید.
در اپلیکیشن کارتوشه نیازمندان در حوزه های آموزش و تحصیل، تعمیر لوازم، دوره های آموزشی، سرمایه گذاری، بهداشت و درمان، کشاورزی، کامپیوتر و فضای مجازی و مشاوره نیاز خود را در این ‘اپ’ ثبت می کنند.
همچنین یک اپلیکیشنی در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته تا نیازمندان خرید، فروش، رهن و اجاره املاک از این طریق نیاز خود را برطرف کنند.

 

 

** مادر آنلاین در نمایشگاه

همچنین در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال وب سایت مادر آنلاین در معرض دید قرار گرفته تا نقش مادران فرزندان محصل را بازی کند.
به گفته مدیر وب سایت مادر آنلاین، این وب سایت با برگزاری کلاس های خصوصی اما آنلاین به دروس دانش آموزان رسیدگی می کند.

 

 

** برگزاری کارگاهها و نشست ها

یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال دومین روز خود را با برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی با موضوع رسانه و فضای مجازی برگزار کرد و مورد استقبال مخاطبان و علاقه مندان قرار گرفت.
همچنین در نخسیتن روزکارگاه از این سری کارگاه ها، موضوع ‘امنیت و حریم خصوصی در فضای مجازی’, مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

** حضور مسئولان در نمایشگاه

همزمان با دومین روز نمایشگاه حضور مسئولان اعم از کشوری و فرهنگی و هنری رنگ و بویی تازه به این نمایشگاه بخشید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات منصفه مطبوعات، اعضای هیات مدیره روابط های کشور، برخی اعضای مرکز ملی فضای مجازی کشور و .. از جمله بازدیدکنندگان این رویداد بوده اند.
یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور بیش از 500 شرکت و موسسه در 400 غرفه از 20 تا 26 آبان ماه همه روزه از ساعت 10 تا 20 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه های دیجیتال خواهد بود.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار