33382
۲۱ آبان ۱۳۹۶
در اردبیل؛

موفقیت کشتی‌گیران نوجوان اردبیلی در مسابقات این استان با حضور ۹۸ کشتی‌گیر

کشتی‌گیران نوجوان اردبیلی در حضور ۹۸ کشتی‌گیر به عنوان قهرمانی مسابقات کشتی قهرمانی استان اردبیل دست یافتند.

به گزارش کودک پرس ، با پایان یافتن مسابقات کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان استان اردبیل، که در شهرستان اردبیل به کار خود پایان داد، نفرات برتر رقابت‌ها مشخص شدند.

با پایان یافتن این دوره از مسابقات تیم کشتی آزاد و فرنگی شهرستان اردبیل به عنوان قهرمانی دست یافت، لازم به ذکر است این رقابت‌ها در خانه کشتی مرحوم جابر عباس زاده پیگیری شد..

 

در این رقابت‌ها که با حضور 98 کشتی گیر از 9 شهرستان اردبیل برگزار شد، تیم اردبیل با 94 امتیاز، بیله سوار با 45 امتیاز و هیر با 42 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات را در کشتی ازاد به دست اوردند.

در بخش کشتی فرنگی نیز تیم اردبیل با 97 امتیاز صاحب عنوان نخست شد، شهرستان پارس‌اباد با 48 امتیاز و نیر با 8 امتیاز موفق به کسب عناوین دوم و سوم مسابقات شدند.

 

 

در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی استان اردبیل طالبی و حیدر نژاد در رشته ازاد و نادر مشروطی و محمد علیپور و دلاور دانشور در رشته فرنگی مربیگری تیم کشتی منتخب شهرستان اردبیل را عهده‌دار بودند.

کشتی‌گیران نوجوان اردبیلی که در سالیان اخیر موفق به کسب عناوین مختلف قهرمانی شده و در این زمینه به موفقیت‌های چشمگیری نیز دست یافته بودند، در تیرماه سال جاری نیز به عنوان قهرمانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان دست یافته بودند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار