موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
33297
۲۱ آبان ۱۳۹۶
پس از ۲۷ سال سکوت؛

حضور قلقلی در فیلم سینمایی «سندباد و سارا»

«قلقلی» بی زبان برنامه کودک و نوجوان بعد از ۲۷ سال سکوت در فیلم «سند باد و سارا» به حرف می‌آید.

به گزارش کودک پرس ، شهرام لاسمی بازیگر نقش قلقلی که همه ما او را با حرکات نمایشی و ایما و اشاره و لبخند همیشگی اش به یاد داریم در فیلم سینمایی «سندباد و سارا» نقشی را بازی می کند که دیالوگ دارد.

 

شهرام لاسمی در گفتگویی درباره این سکوت چند ساله می گوید: «به دلیل علاقه ای که نسبت به شخصیت «قلقلی» داشتم این شرایط را پذیرفتم. خیلی ها به من گفتند که کلیشه می شوم و تیپ های جدید بگیرم و از بازیگران دیگر شخصیت های مختلف را بردارم، اما گفتم که می خواهم با «قلقلی» و بی کلام بودنش ماندگار شوم. اکنون موفق هستم اما به لحاظ شرایط اجتماعی و کاری برایم به صرفه نبود چرا که خیلی از موقعیت های خوب سینمایی را که قرار بود در آن ها بازی کنم و حرف بزنم از دست دادم، اما تحمل کردم و سختی ها را پذیرفتم تا «قلقلی» ماندگار شود.»

 

 

او توسط مرحوم «فریماه فرهی» و با فیلمی به نام «بازی، شادی، تماشا» بازیگری را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون سعی کرده در قالب قلقلی باقی بماند و کمترین دیالوگ را حتی در گفتگوهای معمولی اش با بچه ها داشته باشد تا قلقلی ماندگار شود.

«سند باد و سارا» توسط غلامرضا آزادی ساخته شده است و در ژانر کودک و نوجوان برای اکران ویژه گروه های سنی کودک و نوجوان به سینماها می آید. شهرام لاسمی در این فیلم برای نخستین بار در نقشی حضور پیدا می کند که برایش دیالوگ تعریف شده و در گفتگوهای فیلم شرکت دارد.

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار