33281
۲۱ آبان ۱۳۹۶
دهه آخر صفر صورت می‌گیرد؛

برنامه‌های متنوع حول محور فضائل اهل بیت(علیهم‌السلام) در «حسینیه کودک»

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد از برپایی ایستگاهی با عنوان «حسینیه کودک» در کنار تشکل‌های مذهبی و هیئت‌های سطح شهر در دهه آخر ماه صفر خبر داد و عنوان کرد: در این ایستگاه‌ها بیان فضائل اهل بیت(علیهم‌السلام) در قالب قصه و… برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حمید صادقی، مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد، از برقراری ایستگاهی با عنوان «حسینیه کودک» در کنار تشکل‌های مذهبی و هیئت‌های سطح شهر مشهد خبر داد و گفت: برگزاری ایستگاه نقاشی، قصه‌گویی، بیان فضایل اهل بیت(علیهم‌السلام) در قالب مفاهیمی از جمله دوستی، محبت‌ کردن به دیگران، همسایه‌داری و… از برنامه‌های این ایستگاه‌ها برای کودکان به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به برنامه‌های دهه اول ماه صفر در فرهنگسرای کودک و آینده گفت: قرار است برنامه‌های انجام شده در دهه ابتدایی ماه صفر که با محوریت شهروندی برای مخاطب کودک صورت گرفت در دهه آخرماه صفر نیز ادامه یابد.

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده مشهد با اشاره به برقراری مجموعه‌ای تحت عنوان ایستگاه‌های اسکان داخلی در سطح شهر مشهد، برای زائران پیاده در دهه آخر صفر، افزود: به همین منظور جلساتی توجیهی برای تشکل‌های مذهبی ثبت‌نام شده در فرهنگسرا برای تثبیت ایستگاه‌های حسینیه کودک برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار