33256
۲۱ آبان ۱۳۹۶
ساعتها به سرعت می‌گذرند؛

چشمان منتظر کودک سه‌ساله شُنبه‌ای به دستان پربرکت خیرین

فاطمه ذوالفقار دختر سه‌ساله شنبه‌ای که به دلیل وجود تومور در ناحیه سرش در بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر بستری‌شده بود به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

به گزارش کودک پرس ، این روزها پدر و مادر فاطمه عقربه روزشمار زندگی فاطمه را شتابان‌تر از همیشه در جلو چشمانشان به نظاره نشسته‌اند و آزمون سخت زندگی فاطمه امتحانی شده تا آن‌ها را در بوته آزمایش ماراتن زندگی در رقابتی سخت و نفس و گیر به تماشا بنشیند.

فاطمه ذوالفقار دختر سه‌ساله شنبه‌ای که به دلیل وجود تومور در ناحیه سرش در بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر بستری‌شده بود، به مدت شش ساعت بی‌هوش شده و در این مدت به دلیل هراس پزشکان از جراحی او و خطرناک بودن عمل در ناحیه وجود تومور عملش بی‌نتیجه ماند و این کودک سه‌ساله به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

دستان خالی پدر و مادر فاطمه بر التهاب این ماجرا افزوده و در اولین گام با همیاری خیریه آبشار عاطفه‌ها شهر شنبه با هواپیما به تهران و بیمارستان موردنظر اعزام شدند ولی دردسرهای خانواده به همین‌جا ختم نمی‌شود و کابوس عمل 25 میلیون تومانی همچنان خانواده فاطمه را دچار کابوس تمام‌نشدنی قرار داده است.

 

محمد فهیمی مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها شهر شنبه در مورد کمک به این کودک سه‌ساله بیمار به خبرنگار ما گفت: گرچه با پیگیری‌های همکاران در خیریه آبشار عاطفه‌ها مبلغ 425 هزار تومان تاکنون جمع‌آوری‌شده است اما این اختلاف 24 میلیون تومانی همچنان زندگی فاطمه را در لبه پرتگاه مرگ قرار داده است.

 

 

وی در مورد کمک خیرین به این کودک بیمار نیز گفت: خیرین همواره کمک‌حال ما در خیریه آبشار عاطفه‌ها بودند و در این مدت حتی با کمک‌هایی هرچند اندک و در وسع خود این خانواده را کمک کردند اما در حال حاضر نیازند کمک‌های بیشتری هستیم زیرا مبلغ 25 میلیون تومان برای عمل جراحی این کودک سه‌ساله از سوی بیمارستان درخواست شده است.

فهیمی خاطرنشان ساخت: متأسفانه طی یک هفته گذشته که خانواده فاطمه از وجود تومور در ناحیه سر وی باخبر شدند زندگی‌شان به‌کلی دستخوش التهاب و استرس شده است و پدر فاطمه که کارگری ساده است تمام تلاش خود را برای بهبودی فاطمه انجام داده است اما تاکنون نتوانسته هزینه جراحی دختر خود را تأمین کند.

مسئول خیریه آبشار عاطفه‌ها شهر شنبه با اشاره به راه‌های کمک به این خانواده عنوان کرد: خیریه آبشار عاطفه رایزنی خود را برای کمک به این کودک سه‌ساله آغاز کرده است و از همه‌ی هم استانی‌های خیر درخواست داریم کمک‌های خود را به شماره کارت 5892101211222977 (حساب خیریه آبشار عاطفه‌ها شهر شنبه) و یا با تماس با شماره 9179979945، کمک‌های اهدایی خود را برای این خانواده مستضعف ارسال نمایند.

از همه‌ی هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم در صورت امکان دستان همت و غیرت خود را برای کمک به این کودک سه‌ساله دراز کنند تا شاهد عزادار شدن این خانواده جوان نباشیم.

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار