33250
۲۰ آبان ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی بندر خمیر خبر داد؛

غرق شدن نوجوان در آب گرم نیمه کار بندخمیر باعث مرگ دو ناجی شد

فرمانده انتظامی بندر خمیر گفت: دو نفر که قصد نجات دادن یک نوجوان در حال غرق شدن در آب گرم نیمه کار این شهرستان را داشتند، به دلیل خفگی در عمق سه متری آب جان خود را از دست دادند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ رضا علی بخشی در تشریح این حادثه به خبرنگاران اظهار داشت: براساس تحقیقات پلیس مشخص شده که یک نوجوان در آب گرم نیمه کار بندرخمیر مشغول شنا بوده که به دلیل عدم آشنایی کافی با اصول شنا، در معرض غرق شدن قرار می گیرد.

وی ادامه داد: دو نفر از همشهریان به هویت ‘حسین – ا’ 16 ساله و ‘خلیل-ا’ 30 ساله با مشاهده این موضوع به قصد کمک وارد آب شده و نوجوان را از مرگ حتمی نجات می دهند.

سرهنگ رضابخشی تصریح کرد: متاسفانه هر دو نفر این ناجیان در عمق سه متری غرق می شوند که پس از انتقال به بیمارستان نیز فوت آنها به دلیل خفگی در آب تایید می شود.
فرمانده انتظامی بندرخمیر تصریح کرد: از همه مردم خواستاریم تا به هنگام شنا تمام جوانب ایمنی را رعایت نموده و برابر دستورات مسئولان و افراد متخصص غریق نجات عمل نمایند.

شهرستان بندرخمیر در 70 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و آب گرم نیمه کار در 65 کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار