33155
۲۰ آبان ۱۳۹۶
با حضور ۱۹۵ ورزشکار از ۱۵ استان صورت گرفت؛

مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی ترامپولین در البرز برگزار شد

مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی ترامپولین نونهالان و نوجوان کشور در ورزشگاه امام علی(علیه‌السلام) شهرستان البرز برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی ترامپولین نونهالان و نوجوان در ورزشگاه امام علی(علیه‌السلام) شهرستان البرز برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امور بانوان شورای اسلامی شهر الوند در جریان برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات قهرمانی ترامپولین نونهالان و نوجوانان کشور اظهار داشت: ورزش در حال حاضر به یک صنعت مهم و تأثیرگذار در جوامع بشری تبدیل شده است.

مهتاب بهرامی افزود: امروز کمتر کسی پیدا می‌شود که بر نقش بی‌بدیل ورزش در صحنه‌های مختلف اجتماعی مُهر انکار بزند و نسبت به اثرات آن بی‌تفاوت باشد.

وی عنوان کرد: زندگی ماشینی و عدم تحرک لازم از جمله دلایلی بوده که سبب شده تا همه اقشار به ویژه بانوان با دغدغه‌هایی جدی در حوزه سلامت روحی و فیزیکی روبه‌رو شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر الوند ادامه داد: از این رو بر این باور هستیم یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری مدرن و یکپارچه، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای افزایش میزان تحرک شهروندان است که در این راستا توسعه زیرساخت‌های ورزشی با جدیت از سوی شورا و شهرداری پیگیری می‌شود.

 

 

بهرامی مطرح کرد: سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی امام علی(علیه‌السلام) شهر الوند در حال حاضر به عنوان یکی از مجهزترین سالن‌های ژیمناستیک در سطح کشور محسوب می‌شود که در سال‌های گذشته میزبان رقابت‌های معتبر و اردوهای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بوده و خوشبختانه ثمرات ارزنده‌ای را برای این شهر به ارمغان آورده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت‌های قهرمانی ترامپولین کشوری در رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور 195 ورزشکار از 15 استان در شهر الوند می‌تواند به عنوان فصل تازه ای از تحولات ورزشی شهر لقب بگیرد که در مطرح شدن نام الوند و رقم خوردن آینده ای درخشان برای ورزش و ورزشکاران این خطه نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و امور بانوان شورای اسلامی شهر الوند ادامه داد: رشته ژیمناستیک در الوند تحت هدایت و آموزش مربیان همچون محمد و مهدی علیزاده، شهرام دلبند و محمدرضا زنگنه علاقمندان بسیاری را جذب خود کرده و خانواده‌ها استقبال خوبی از این رشته ورزشی داشته‌اند و این امر موجب شده تا متولیان امور شهری و ورزشی الوند با جدیت بیشتری به دنبال بسط و توسعه آن در سطح شهر باشند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی ترامپولین در البرز برگزار شد"

سلام چرا فیلمهای مسابقات نمیذارید کامل دانلود کنیم ببینیم.

آخرین اخبار