33117
۲۰ آبان ۱۳۹۶
پس از گذشت چند ماه از حادثه تروریستی مجلس؛

وعده‌های پوچ مسئولان و مشکلات عماد سه ساله

در حالی دانشگاهیان علوم پزشکی گلستان دلیل عدم درمان عماد را پیدا نشدن دهنده «مغز استخوان» اعلام می‌کنند که پدر عماد این خبر را تکذیب می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، پس از حادثه تروریستی مجلس اخبار فراوانی از پسرک معروف این حادثه یعنی «عماد اسماعیل نژاد» در رسانه ها اطلاع رسانی شد، از قول وزیربهداشت برای درمان وی گرفته تا گلایه های خانواده عماد از حال بدی که هنوز ادامه دارد.

طبق گفته سید احمد حسینی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عماد باید پیوند مغز استخوان بشود و هنوز دهنده ی آن مشخص نشده است و یکی از علل اصلی عدم درمان این پسربچه همین است اما پدر عماد ناگفته های دیگری دارد.

پدر عماد می گوید: مشکل فعلی عماد تهیه آنزیم است که قول داده اند بیاورند اما کوتاهی و بدعهدی می کنند.

وی می افزاید: بدعهدی به این خاطر است که آنزیم مورد نیاز عماد و امثال عماد تا کنون وارد کشور نشده است و دیگر بیماران نیز در انتظار وارد شدن آن هستند ولی متاسفانه مسولین امر کوتاهی می کنند.

پدر عماد اسماعیل نژاد در پاسخ به نظر دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان می کند: امکان دارد اهدا کننده مغز استخوان مدت ها طول بکشد تا مشخص شود تا آن زمان تصمیم و نظر تمام دکترهای غدد فعلا با واردکردن آنزیم است.

وی با گلایه از دانشگاه علوم پزشکی استان، خاطرنشان می کند: نه تنها دانشگاه برای ما کاری انجام نداد بلکه وزارت بهداشت نیز روی قول خود نماند و تمام هزینه های درمان تا به اکنون را خودمان پرداخت کردیم.

اسماعیل نژاد با صدای اندوهگین و گلایه گونه ادامه می دهد: تنها چیزی که تا کنون به ما داده اند وعده بوده است، دستمان کوتاه و درمان عماد گویا بر نخیل است، عماد را در اربعین حسینی به کربلا فرستاده ایم بلکه برات خود را از سیدالشهدا(علیه‌السلام) بگیرد.

عماد پسربچه بیماری است که پدر و مادر وی برای درمانش، از همان بدو تشخیص بیماری، به هر دری که می شد زده اند، نمونه ای از این تلاش ها حضور عماد و مادرش در روز حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در ساختمان مجلس بوده است که عکس نجات این پسربچه از دست تروریست ها جهانی شد.

پس از آن بود که قول های وزارت بهداشت برای درمان عماد رسانه ای شد اما با گذشت پنج ماه از آن اتفاق(17 خرداد 96) گویا فرجی در درمان این کودک حاصل نشده است، شاید مشیت الهی بر این است که این کودک 3 ساله درمان خود را از اباعبدالله(علیه‌السلام) بگیرد و پس از بازگشت از کربلا وعده های وزارت بهداشت با وارد کردن آنزیم مورد نیاز و پیدا شدن دهنده مغز استخوان عملی شود.

منبع: دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار