33114
۲۰ آبان ۱۳۹۶
سرپرست اداره کل ارشاد یزد خبر داد؛

برگزاری اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در یزد

سرپرست اداره کل ارشاد یزد از برگزاری اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی غیاثی ندوشن از برگزاری مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در یزد خبر داد و اظهار داشت: این مراسم روز سه‌شنبه 23 آبان ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل ارشاد یزد به شعار بیست و پنجمین دوره هفته کتاب اشاره کرد و گفت: آینده روشن با خانواده کتاب‌خوان شعاری است که برای این دوره انتخاب‌ شده است.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب‌خوانی برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیاری خوبی از تاریخ 20 الی 26 آبان ماه در ارتباط با کتاب و کتاب‌خوانی در یزد برگزار می‌شود که امیدواریم مردم فهیم یزد بهترین استفاده را از آن‌ها ببرند.

 

غیاثی ندوشن اضافه کرد: اهدا کتاب به مدارس مناطق محروم، برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف‌های ویژه در تمامی شهرستان‌های استان، اهداء، مراسم‌های متفاوت رونمایی کتاب و تجلیل از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به این مناسبت در استان یزد اجرا می‌شود.

وی اجرای طرح سفیران دانایی،کارگاه‌های طراحی پوسترهای خلاقانه در حوزه کتاب، اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی،اهدا کتاب به برخی کافه‌های و رستوران‌ها را از دیگر برنامه های هفته کتاب‎ عنوان کرد.

 

سرپرست اداره کل ارشاد یزد با اشاره به اینکه در روز چهارشنبه 24 آبان ماه از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر استان یزد تجلیل و قدردانی به عمل می‌آید، گفت: این برنامه یکی از کمترین کارهایی است که می‌توان برای زحمت کشان عرصه فرهنگ استان انجام دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه برنامه‌هایی که اعلام شد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مؤسسات و نهادهای فرهنگی در یزد اجرا می‌شود، اظهار داشت: سال گذشته استقبال علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در استان یزد بسیار خوب بود که امیدواریم امسال نیز به همین شکل پیش برویم و بتوانیم کاری را که شایسته مردم دارالعباده است در زمینهٔ فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی انجام دهیم.

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار