موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
32989
۱۷ آبان ۱۳۹۶
همزمان با هفته کتاب؛

افتتاح فروشگاه «اندیشه» برای کودکان و نوجوانان همزمان با هفته کتاب

مدیر نشر «مهاجر» و از موسسان فروشگاه «اندیشه» از فقر ویترین برای نشر کودک و نوجوان انتقاد کرد.

به گزارش کودک پرس ، محمد‌حسن محمدی، مدیر نشر «مهاجر» درباره افتتاح فروشگاه «اندیشه» همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب گفت: کتابفروشی اندیشه نتیجه همکاری اعضای موسسه «دوست دانا» است که همزمان با هفته کتاب سال جاری آغاز به کار می‌کند.

به گفته این فعال نشر، موسسه دوست‌ دانا یه شکل شرکت تعاونی و با حضور جمعی از ناشران کودک و نوجوان و فعالان فرهنگی این حوزه در سال 1394 تشکیل و با عنوان تجاری «دوست دانا»، با هدف ارائه خدمات اختصاصی به کودکان و نوجوانان تاسیس شد.

محمدی با انتقاد از کمبود ویترین برای کتاب‌ کودک و نوجوان در سطح کشور و لزوم توجه به امر مطالعه از سنین کودکی ادامه داد: موسسه «دوست دانا» با ایجاد فروشگاه «اندیشه» اهدافی از جمله نمایش و معرفی درست محصولات فرهنگی کودک و نوجوان، فروش و عرضه درست محصولات فرهنگی کودک و نوجوان، پیشنهادات کارشناسی شده مبتنی بر اهداف، ایجاد هیجان یادگیری از راه‌های مختلف و متنوع و مشاوره در حوزه مطالعه انتخاب و تولید را دنبال می‌کند.

مدیر نشر «مهاجر» درباره دیگر اهداف موسسه «دوست دانا» افزود: شاخه فروشگاهی و نمایشگاهی، شاخه سایت و اپلیکیشن در معرفی و نقد کتاب و محصولات فرهنگی، شاخه معرفی بسته‌های فرهنگی برای دائمی شدن مخاطبان، شاخه رسانه‌های مکتوب، دیجیتالی، تصویری و تولید محتوای علمی، هنری و فرهنگی و شاخه مشاوره و ترویج روش‌های صحیح کتابخوانی، پنج شاخه فعالیت‌ این موسسه است.

محمدی از «لک لک»، «مهاجر»، «شورا»، «سرو»، «یاسین»، «طلایی»، «ستاره شمال» و «نشر بین‌المللی حافظ» از ناشران همکار موسس فروشگاه «اندیشه» هستند.

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار