32986
۱۷ آبان ۱۳۹۶
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد؛

قاتل سریالی ژاپن سه دختر نوجوان را نیز به قتل رساند

سه دختر مدرسه‌ای از جمله یک دختر ۱۵ ساله در میان ۹ قربانی قاتل سریالی ژاپن دیده می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، که اواسط هفته گذشته پلیس ژاپن از جنایتی هولناک در آپارتمان مردی به نام “تاکاهیرو شرائیشی” پرده برداشت. در این خانه وحشت، 9 جسد قطعه قطعه شده به همراه تعداد زیادی استخوان و قطعات بدن پیدا شد که در کانال کولر و سایر قسمت‌های خانه پنهان شده بود.

 

دستکم سه تن از قربانیان قاتل سریالی ژاپن که هفته پیش دستگیر شد، مدرسه می‌رفتند و یکی از آنها دختری 15 ساله بوده که در اواخر ماه اوت گم شده بود. هنوز هویت تمام قربانیان مشخص نشده اما تعدادی از آنها از طریق کارت‌های بانکی‌ و سایر وسایلی که در آپارتمان قاتل پیدا شد، شناسایی شده‌اند.

این مرد از طریق توئیتر افرادی که قصد خودکشی داشتند را فریب می‌داد و به آنها می‌گفت که می‌تواند در رسیدن به مقصودشان به آنها کمک کند و حتی خودش نیز در کنار آنها خودکشی کند. شیرائیشی با وجود این که می‌‌دانست این افراد به جای خودکشی بیشتر تمایل به صحبت کردن با یک نفر دارند، باز هم به کار خود ادامه می‌داد و آنها را می‌کشت. وی در گفتگو با بازرسان پلیس گفت: اصلا قصد نداشتم خودم را بکشم.هیچ کدام (از قربانیان) هم واقعا قصد خودکشی نداشتند.

 

وی بعد از دادن مشروبات الکلی یا قرص‌های خواب آور به قربانیان، آنها را حلق‌آویز می‌کرد.

چند روز پیش نیز زنی 20 و چند ساله ادعا کرده بود که فردای روز دستگیری شیرائیشی با او قرار ملاقات داشته است. به گفته این زن آنها به مدت دو ماه از طریق تلفن و پست الکترونیکی با هم مکاتبه داشتند.

 

 

وی در گفتگو با یکی از رسانه‌های ژاپنی گفت: “او به من حق انتخاب داده بود. یا می‌توانست مرا با ریختن قرص خواب در نوشیدنی‌ام بیهوش کند و سپس مرا با یک طناب حلق‌آویز کند و یا هنگامی که در حال تماشای تلویزیون بودم از پشت طنابی دور گردنم بیاندازد و مرا خفه کند. اگر با او ملاقات کرده بودم، شاید من هم مانند سایر قربانیان قطعه قطعه شده بودم. شاید خیلی‌ها بگویند شانس آورده‌ام اما در حال حاضر خیلی ترسیده‌ام.”

 

منبع: پارسینه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار