32970
۱۷ آبان ۱۳۹۶
در فرانسه محکوم شدند؛

سرانجام ارتباط تلگرامی سه دانش‌آموز فرانسوی با گروه تروریستی داعش

سه دانش آموز ۱۴ و ۱۵ ساله در فرانسه به جرم برقراری ارتباط با گروه تروریستی داعش از طریق تلگرام طی حکمی محکوم به تحمل ۱.۵ الی ۶ سال حبس شدند.

به گزارش کودک پرس ، سه دانش آموز 14 و 15 ساله در فرانسه به جرم برقراری ارتباط با گروه تروریستی داعش از طریق تلگرام طی حکمی محکوم به تحمل 6 الی 1.5 سال حبس شدند. دادگاه کودکان و نوجوانان پاریس در پی اثبات ارتباط دانش آموزان مذکور با تروریستی به نام راشد قاسم که اقدام به تبلیغ داعش کرده و اوایل سال در عراق کشته شد، این حکم را صادر کرده است.

براساس این گزارش این سه دانش آموز که حدود یک سال پیش دستگیر شده و تحت مداوای برنامه های مشاوره و روانشناختی قرار گرفته اند. پس از دو روز بازجویی و محاکمه دو نفر از این دانش آموزان متهم به تحمل 6 ماه و دیگری نیز 1.5 سال حبس شد.

پیش از این نیز 4 جوان دیگر به جرم ارتباط با قاسم که از طریق تبلیغات در رسانه های اجتماعی اقدام به جذب طرفداران داعش می کرد، دستگیر شده بودند.

قاسم که به نظر می رسد نقش موثری در حملات متعدد تروریستی در فرانسه برعهده داشته باشد، اوایل امسال در عراق کشته شد. او کارمند شهرداری روآن فرانسه و علاقمند به موزیک رپ بوده است. قاسم مدیر گروهی 300 نفره در تلگرام بوده و اقدام به تبلیغ برای گروه تروریستی داعش می کرد.

خبرگزاری آناتولی اخبار خود از طریق سامانه مدیریت خبر (HAS) برای مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشی از آنها را خلاصه و در وبسایت خود منتشر می کند. بنابراین برای دریافت اخبار کامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترک شوید!

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار