موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
32935
۱۷ آبان ۱۳۹۶
با حضور پورشیرازی و اوسیوند؛

پروژه سریال «سامو بندری» برای نوجوانان کلید خورد

«سامو بندری» اولین سریال تلویزیونی ابراهیم فروزش به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی در مرکز سیما فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد.

به گزارش کودک پرس ، «سید علیرضا سبط احمدی» تهیه کننده «ساموبندری» گفت: پرداختن به جوانان، نوجوانان، خانواده و ارتباطات فامیلی و قومی‌ و فرهنگ قومیت های مختلف از جمله منطقه جنوب کشور، امید و کار و تلاش بی وقفه و عجین بودن و ارتباط عمیق مردم منطقه با آبهای خلیج نیلگون فارس از جمله محورهای موضوعی این سریال است و در همین راستا بخشهای زیادی از کار روی لنج یا قایق در آب های خلیج فارس عزیز تصویربرداری خواهد شد.

وی ادامه داد: تصویربرداری اولین سریال ابراهیم فروزش از اوایل آذر ماه آغاز خواهد شد و تا تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت. حسن پورشیرازی و علی اوسیوند تاکنون به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده اند و طی چند روز آینده چند بازیگر دیگر به پروژه ملحق خواهد شد.

 

سبط احمدی با اشاره به نگارش این سریال گفت: اصغر عبداللهی در حال نگارش قصه ها است و تا کنون دو فصل از مجموعه 35 قسمتی این سریال را به نگارش درآورده است.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: در حال حاضر دستیاران ابراهیم فروزش در بندر بوشهر به دنبال انتخاب بازیگران نوجوان و محلی از منطقه هستند و تاکنون نزدیک به 200 نفر از بازیگران و هنرمندان منطقه را از دید انتخابی دوربین خود برای گزینش و انتخاب نهایی کارگردان کاندیدا کرده اند.

وی ادامه داد: حدود 35 درصد از کار روی آبهای خلیج فارس تصویربرداری می شود و امکانات تصویربرداری هوایی و زیر آب و جلوه های ویژه های بصری و میدانی از ویژگی های تصویری این پروژه خواهد بود.

تهیه کننده سریال «همسایه‌ها» در ادامه بیان داشت: بازیگران و عوامل محلی بوشهر و منطقه در کنار بازیگران و عوامل حرفه ای در تولید این پروژه مشارکت خواهند داشت. این پروژه بعد از ساخت چندین فیلم سینمایی معتبر در سطح ملی و بین المللی با ارمغان ده ها جایزه با ارزش جهانی برای سینمای کشورمان، اولین سریال ابراهیم فروزش با موضوعیت فرهنگ بومی منطقه بوشهر و خلیج همیشه فارس است.

 

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سامو نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‏هایی پیچیده و عجیب می‏ شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجراهای خودش می‏ کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است اما ناخواسته باعث بر هم زدن آرامش آن بندر کوچک می‏ شود و برای خودش و اطرافیانش دردسرساز می‏ شود.

 

محمدرضا نجفی مدیر تولید، مصطفی احمدیان مدیر تصویربرداری، حسین غفاری مدیر صدابرداری، محمد جواد رجب زاده دستیار اول کارگردان، سیاوش درخشی دستیار دو کارگردان، محبوبه نظری منشی صحنه، مجتبی طاهرخانی مدیر برنامه ریزی، جلال امیری مرند طراح گریم، نیلوفر فولادی طراح صحنه و لباس، زهره اسکندری دستیار لباس، رامین کردعلیوند و مهدی نجف نجفی دستیاران صحنه، الهام افشاریان روابط عمومی، سیامک اسفندیاری مدیر تدارکات، صادق مهری و حمیدرضا خسروی دستیار تدارکات هستند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار