موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
32867
۱۷ آبان ۱۳۹۶
تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو» عنوان کرد؛

سری دوم برنامه تلویزیونی «کودک شو» به زودی از شبکه نسیم

برنامه تلویزیونی «کودک شو» از ابتدای آذر ماه، با طراحی آیتم‌ها و دکوری جدید به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، ابوذر پورمحمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو»، در خصوص روند پیش تولید این برنامه تلویزیونی گفت: همچنان مراحل اجرایی، طراحی آیتم‌ها و دکور را پیش می‌بریم. این برنامه را پس از ایام صفر، با طراحی و تغییراتی جدید به روی آنتن خواهیم رفت.

وی افزود: البته پس از ایام عزاداری سالار شهیدان (علیه‌السلام)، ۱۵ قسمت باقی مانده از سری اول برنامه «کودک شو» پخش خواهد شد و پس از آن سری جدید این برنامه را در دستور پخش شبکه قرار می‌دهیم.

پورمحمدی با اشاره به تغییرات اساسی در دکور و آیتم‌های مختلف برنامه «کودک شو»، اظهار کرد: در سری جدید «کودک شو»، بحث کاراکترسازی را خواهیم داشت و در هر قسمت از برنامه، همراه ۴ خانواده از شرکت کنندگان خواهیم بود. به این شکل که دوربین ما در خارج و داخل استودیو تا پایان مسابقه، همراه خانواده‌ها خواهد بود.

 

 

پورمحمدی در خصوص دیگر آیتم‌های برنامه گفت: ما پیش از این اتاق کودک را داشتیم؛ اما در سری جدید آن را گسترش داده‌ایم و استودیویی را با عنوان استودیوی کودک برای کودکان و خانواده‌ آنان طراحی کرده ایم.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو»، درباره اجرای این برنامه بیان کرد: سری دوم را هم پژمان بازغی اجرای می‌کند.

پورمحمدی در پایان تاکید کرد: مهمترین اتفاقی که در سری دوم رقم خورده، وجود دو استودیو برای حضور مهمانان و خانواده‌ها و طراحی دکور جدید است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار