32783
۱۶ آبان ۱۳۹۶
یکی از عوامل مستند آرزوهای دختران نوجوان گفت؛

درخواست استانها برای پخش فیلم مستند «آرزوهای دختران نوجوان»

یکی از عوامل پروژه تهیه مستند آرزوهای دختران نوجوان ایران از آمادگی برای پخش این فیلم مستند خبر داد و گفت: این فیلم طبق درخواست استانها پخش خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، مژگان ایلانلو در حاشیه پخش این فیلم برای مسئولان و مدیران مدارس استان گلستان در گرگان، اظهارکرد: تهیه کننده این فیلم فریما ملک مدنی مدیر پروژه بوده و در این مستند 45 دقیقه ای دختران نوجوان به بیان آرزوها و موانع و شوق رسیدن به آرزوهای خود می پردازند.

وی گفت: تهیه این فیلم مستند 6 ماه به طول انجامیده و از مشارکت تعدادی از دختران نوجوان شهرهای یزد، تهران، شهریار، گرگان، بندرترکمن و کرج در آن استفاده شده است.

ایلانلو در خصوص نمایشگاه عکس نیز اظهار کرد: در این پیوند با مشارکت دختران نوجوان 2 هزار قطعه عکس تهیه شد و هیات داوران 40 قطعه را به عنوان شاخص انتخاب کردند.

 

وی اضافه کرد:عکس های برگزیده از سوی هیات داوران که بیشتر بین المللی هستند، تاکنون در شهرهای یزد و تهران به صورت یک روزه برای بازدید مدیران دستگاه ها و مدیران مدارس برپا به نمایش درآمده است.

برپایی نمایشگاه عکس و پخش فیلم مستند آرزوهای دختران نوجوان ایران به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در کانون طه شهر گرگان با حضور جمعی از مسئولان دستگاه ها برگزار شد و شرکت کنندگان هم دیدگاه های خود را نسبت به این فیلم که با هدف کمک به رفع آسیب های اجتماعی تهیه شده است در حضور یکی از عوامل پروژه بیان کردند.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار