32780
۱۶ آبان ۱۳۹۶
مدیرکانون پرورش فکری بشرویه خبر داد؛

درخشش نوجوان بشرویه‌ای در مسابقات بین‌المللی کشور ژاپن

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بشرویه از دعوت کشور ژاپن از نوجوان بشرویه‌ای عضو کانون پرورش فکری شهرستان برای دریافت جایزه‌ هشتمین مسابقه بین المللی کشور ژاپن خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، نرگس غنچه بیان کرد: زهرا غریبی عضو مرکز فرهنگی هنری بشرویه برای دریافت جایزه هشتمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست«کائو» به توکیو دعوت شده است.

وی افزود: این عضو ۱۴ ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه در مسابقات متعدد بین المللی خوش درخشیده که نقاشی بلاروس ۲۰۱۶ و حوادث و بلایای طبیعی از جمله این مسابقات است.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه ضمن تبریک و اظهار خرسندی از موفقیت این عضو کانون گفت: زهرا غریبی موفق به دریافت جایزه«کائو» شده است که بدین منظور طی دعوتنامه رسمی این عضو کانون می تواند به همراه یکی از اعضای خانواده خود برای دریافت جایزه در مراسم اهدای جوایز برندگان این مسابقه در توکیو شرکت کنند.

 

وی افزود: مراسم رسمی اهدای جوایز برندگان در توکیو در ۱۸ آذرماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.

غنچه بیان کرد: تعداد ۵۸۶ اثر از سمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای شرکت در هشتمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست«کائو» در کشور ژاپن ارسال شده بود که هم اکنون عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه تنها شرکت کننده از کل کشور در مراسم رسمی اهدای جوایز برندگان در توکیو خواهد بود.

گفتنی ست موضوع این مسابقه بین المللی «همه دوست دار محیط زیست هستیم» بود و شرکت کنندگان می توانستند در قالب نقاشی امید و رویاهای خود را برای محیط زیست به تصویر بکشند که زهرا غریبی این موضوع را باتکنیک گواش به تصویر کشیده بود.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار