32765
۱۶ آبان ۱۳۹۶
در رشته تفنگ بادی صورت گرفت؛

بانوی نوجوان تیرانداز قمی در آستانه اعزام به رقابت‌های آسیاسی قرار گرفت

دارنده مقام نايب‌قهرمان و نشان نقره مسابقات ۲۰۱۵ قهرمانی تيراندازی دختران نوجوان آسيا در آستانه دومين اعزام به رقابت‌های آسيايی قرار گرفت.

به گزارش کودک پرس ، تیراندازی که در سال 2015 به نمایندگی از قم عضو تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور هندوستان بود، سیده‌رویا صبح‌خیز است که نخستین مدال آسیایی تاریخ تیراندازی قم را از این رقابت‌ها به ارمغان آورد.

 

صبح‌خیز که بعد از این مسابقات همواره آمادگی خود را در یک سطح مطلوب حفظ کرده و با حضور در مسابقات آزاد قهرمانی کشور، پیکارهای لیگ و تورنمنت‌های مختلف نظر مثبت کادر فنی تیم ملی را نسبت به خود دارد، اکنون برای یک اعزام آسیایی دیگر مد نظر مربیان تیم ملی قرار گرفته است.

این در حالی است که تمرینات تیم ملی تیراندازی کشورمان با حضور تعداد 41 تیرانداز در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی از امروز در سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و صبح‌خیز در رشته تفنگ بادی تنها نماینده قم در این اردو محسوب می‌شود.

 

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، این اردو به منظور تقویت تیراندازان کشورمان در راه اعزام به رقابت‌های آسیایی 2017 برگزار می‌شود و تیراندازان ملی‌پوش تا روز پانزدهم آذر ماه در هر دو رشته تفنگ و تپانچه زیر نظر نظر کادر فنی به تمرین خواهند پرداخت.

در رشته تفنگ بادی اردوی تیم ملی تعداد 17 تیرانداز از استان‌های تهران، اصفهان، ایلام، سمنان، بوشهر، خراسان‌جنوبی، مازندران، قم، همدان و کرمانشاه حضور دارند و سیده‌رویا صبح‌خیز در کنار بزرگان این رشته تنها نماینده هیات تیراندازی قم محسوب می‌شود و چنانچه در لیست اعزامی تیم ملی قرار بگیرد، دومین حضور در مسابقات آسیایی را تجربه خواهد کرد.

 

همچنین کادر فنی تیم ملی تیراندازی مردان و بانوان ایران تعداد 24 تیرانداز رشته تپانچه بادی را از استان‌های فارس، تهران، یزد، قزوین، بوشهر، سمنان، کرمانشاه، مازندران، گیلان، اصفهان، ایلام، البرز و همدان دعوت کرده اما از قم نماینده‌ای در رشته تفنگ بادی حضور ندارد.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار